KRYA PÅ DIG RIISE!

Medans Cassano drömmer om en Totti comeback i Gli Azzuri skadade Riise sitt huvud rejält i gårdagens landslagsträning. I sin blogg skriver han att han redan känner sig på bättringsvägen men enligt flera italienska källor så kommer han att vara borta i flera långa veckor. När man sedan tror att man inte kan få värre nyheter får man läsa att Castellini och Cassetti är männen som skall leda Roma till segern mot Cagliari denna helg. Är det bara jag som plötsligt inte känner någon längtan till lördagen?!

Eftersom Mexés fortfarande grubblar över sitt romakontrakt ryktas det att brasilianska Luisao är en perfekt kandidat för vår fransos. Det har även snackats om Lugano men självklart får Mexés tyst på alla rykten när han förlägger sitt kontrakt med den eviga staden. Burdissos Argentina spelar mot Spanien på kvällskvisten men sorgligt nog är han bänkad och jag väntar spänt på Batistas avked!

Edgar Davids som jag av en konstig anledning drömde om ikväll fick pryda flera holländska omslag igår då han blivit misstänkt för misshandel. Den forna holländska fotbollsspelaren gjorde tydligen en Chris Brown och slog en dam då hon tagit hans plats i biosalongen. Ikväll fortsätter EM-kvalet och det är mycket förhoppningar som vilar både på Prandellis- och Blancs axlar!

Både C.Ronaldo och Riise missar Norge- Portugal men Källström är lyckligt nog inte petad när Sverige möter San Marino. Italien spelar som sagt mot Färöarna och Bosnierna har länge gjort sig redo för Frankrike. Vucinic Montenegro spelar mot Bulgarien ikväll och som vanligt hoppas vi att romaspelarna gör fantastisk ifrån sig! FORZA GRANDE ROMA!

Kommentarer
Postat av: Osito

Riise for president, fan vad trist:(



C&C som ytterbackar? Jag kommer att redan inatt att drömma mardrömmar!!

2010-09-07 @ 19:38:47
Postat av: DAJE ROMA ;

- jag vet, men vi håller tummarna för att han ska komma tillbaks snabbare än tänkt!

2010-09-07 @ 22:54:34
Postat av: Osito

Ja för annars blir det jävligt svårt, det kommer ju liksom att vara autoban längs den kanten annars men jag tror på Ranieri och Riise!

2010-09-07 @ 23:01:57
Postat av: Anonym

Dags att bli journalist?

2010-09-07 @ 23:16:18
Postat av: Osito

Ja Hoda, jag säger detsamma som den anonyma, dags att bli journalist?

2010-09-07 @ 23:52:43
Postat av: Sebastian

Aftonbladet borde anställa dig.

2010-09-10 @ 21:17:46
Postat av: Sebastian

Aftonbladet borde anställa dig.

2010-09-10 @ 21:17:55
Postat av: Sebastian

Du är riktigt duktig :D

2010-09-10 @ 21:18:37

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback