ETT SMAKPROV AV 2010/2011

- Roma tar scudetton och firar sitt fjärde guld när Benitez gråtandes bakom sina solbrillor får sparken från Inter.

- Milan inser att alla värvningar de gjort denna sommar inte gjort någon nytta och Zlatan flyr springandes till Guardiola för att kyssa hans fötter.

- Genoa hamnar före Juventus i tabellen och Del Neri sparkas tillsammans med den nya sportchefen när Del Piero berättar om sin sorg i varenda nyhetstidning i Italien för att lindra sin smärta.

- Mexés förlänger sitt kontrakt medans Ménez och Vucinic bråkar om förstaplatsen i skytteligan.

- Totti straffar Lazio både på hemmaplan och bortaplan när utbuade Zarate skadas ordentligt och blir tvungen att bäras ut på bår!

- Ancelotti bockar av alla symptomer på hemlängtan och är redo att komma tillbaks till Italien när Chelsea slutar på 2:a plats bakom Manchester United i tabellen.

- Mourinho skräller på hemmaplan i El Clásico men Guardiolas gäng vinner La Liga ytterligare en gång!


Kommentarer
Postat av: Osito

Den första och sista är helt i min smak:)



Vinner vi ligan, ja då jävlar blir det att fira stort, eller vad säger fröken?;) Jag blir besviken om du har fel...

2010-09-05 @ 23:08:21
Postat av: DAJE ROMA ;

- bara den första och den sista? var inte alla punkter perfekta? eller kanske inte att manchester united vinner, men min känsla säger det!



- haha skojar du, första flyget till rom here we come!

2010-09-05 @ 23:09:59
Postat av: Osito

Klart att alla punkter är nice, men Lazio då?



Det får bli att bada med romaflaggan om du har rätt;)

2010-09-05 @ 23:15:38
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha la precis till punkt fem så jag hoppas herren blir nöjd nu :) haha RIGHT ON! LAZIO MERDA!

2010-09-05 @ 23:26:20
Postat av: Osito

Hahahaha, du är för skön du:D Farsan min tycker att Roma lirar väldigt snyggt och påminner om Barcelonas.



Vem av M och V vinner skytteligan?

2010-09-05 @ 23:31:05
Postat av: Daniel

- tönt !

2010-09-06 @ 17:07:18
Postat av: Anders

suck, du skriver att Guardiola vinner La liga, det tror jag inte! jag tror det kommer bli mycket jämt,men om man skall tro Mourinho så vinner barca la liga och Milan CL, man måste ju lita på tränaren right ;) hehe.



så du har nog rätt hehe :P

2010-09-06 @ 21:21:20
Postat av: Anders

jag skickade mail till dig nyss på FB :D

2010-09-06 @ 21:23:04
Postat av: youssif

FUCK ZLATAN, WHEN HE'S IN BARCA. BARCA IS THE BEST

WHEN HE IS IN MILAN, MILAN IS THE BEST! KUS IMU!



BARCA!

2010-09-06 @ 23:45:22
Postat av: Antonio

Jag hoppas du har rätt. Älskar förresten din blogg du är bäst:)

2010-09-07 @ 00:30:00
Postat av: Anonym

Nice blogg!

2010-09-07 @ 14:27:28
Postat av: Vaha

Du glömde en. "Roma snubblar ännu en gång på mållinjen och får inse att de är en klubb av mediokra spelare och en superfin förlorarkultur!"

2010-09-08 @ 11:01:01
URL: http://vaha.blogg.se/

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback