Kvällens Bragder ;

Bayern München - Roma ikväll, hur ska det sluta måntro? Rosella Sensi är nere i Tyskland med grabbarna och jag är så sjukt taggad. Har verkligen sett fram emot matchen hur länge som helst och nu när det bara är några timmar kvar kan jag verkligen känna hur varenda fjäril pirrar i magen. Jag känner en konstig känsla som jag aldrig känt förut och eftersom jag inte vet om det är negativt eller positivt hoppas jag av hela mitt hjärta att Roma får mig att glömma helgens match som jag de senaste dagarna försökt att eliminera. Det har varit mycket provokation från tyskarnas sida de senaste dagarna men förhoppningsvis tystnar vår il capitano dem ikväll..

Brukar vanligtvis studera motståndarlaget några dagar innan Roma spelar mot dem men denna gång har jag följt tyskarna ända sedan vi blev utlottade i samma grupp. Van Gaal som har en tendens att prata för mycket vet ibland inte om han menar si eller så men Ranieri är mer än redo för utmaningarna som kan göra honom till en bättre tränare. Tyskarna som tog sig ända till final i våras sägs vara starkare än någonsin men kollar man på Bundesliga märker man att det inte ligger någon sanning i det. Demichelis som väckte stor uppmärksamhet i början av säsongen då han gjorde det klart och tydligt att han inte ville stanna i Bayern München spelar ikväll från start och det ryktas att han kommit överens med styrelsen om att stanna kvar om hans divafasoner packar sitt pick och pack och försvinner för gott.

Zlatan som tycker det är kul att sparka sina lagkamrater bakifrån får starta när Milan möter Auxerre ikväll och Real Madrid ställs mot Zlatans gamla klubb Ajax. Trots att Sergio Ramos är skadad förväntar sig Mourinho en vinst på hemmaplan men så lätt kommer det givetvis inte att bli! Arsenal kommer däremot göra sig redo för Sporting Braga och slovakerna MSK Zilina kommer garanterat åka på stryck mot favoriterna Chelsea som många tror kommer vinna hem CL-bucklan! Marseille som vann CL för 17 år sedan kommer att få spela mot Spartak Moskva och det lär bli kul om ryssarna skakar om den franska klubben. Andra lag som spelar ikväll är Cluj- Basel och Shakhtar Donetsk - Partizan Belgrad. Men visst hejar vi allihop på Roma ikväll?

Gör mig stolt mina fina vargar, gör mig glad! FORZA GRANDE ROMA!

Kommentarer
Postat av: A

non vedo l'ora che cominci la partita,anche un paregio va bene per noi,sempre forza roma,comunque vada la partita! ciao H.M.

2010-09-15 @ 17:41:53
Postat av: Osito

Roma i vått och torrt! Har fröken kanal 10? Jag är förövrigt lite missnöjd över att Menez inte får lira från start:/

2010-09-15 @ 17:46:14
Postat av: DAJE ROMA ;

- anche a me adi :) daje roma daje!



- osito, nej jag har inte den sabla kanalen men ska hem till en kompis och kolla på matchen! Ja, jag läste att Ménez kanske inte kommer att starta men låt oss hoppas på ett mirakel från gudarna där uppe?!

2010-09-15 @ 17:51:22
Postat av: Osito

Lite synd att du bor så långt ner, hade varit sjukt roligt att kolla på matchen med dig!

Jag förstår faktiskt inte varför Perrotta får lira istället för Menez. Menez speed kommer att behövas mot tyskarnas sega backlinje! I pray with you!

2010-09-15 @ 18:18:29
Postat av: Anonym

Typ här.

Lycka till ikväll!

2010-09-15 @ 18:43:12
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha awwh! inte jag heller faktiskt.. och med tanke på att Ménez var grymt bra i helgen så förstår jag inte hur Perrotta kan gå före.. men men vi får se hur detta ska gå! vi närmar oss matchstart vettu!



- hahaha highfivebuddy, ditt stöd betyder enormt mycket! tusen tack, nu tar vi det här ;) FORZA ROMA!

2010-09-15 @ 18:54:03
Postat av: Osito

Ikväll är det vinst som gäller, fan vad jag tror på dig Hoda! Bara för de så lär väl Menez komma in och avgöra hela skiten;)

2010-09-15 @ 18:55:09
Postat av: Anders

Jose Mourinho har inkallat alla sina tillgängliga män för Champions Leagues gruppspelsmatch mot Ajax. Matchen kommer hållas imorgon klockan 20:45 på Real Madrids hemmaplan, Santiago Bernabeu.



Kaká, Albiol, Garay och Gago har inte blivit inkallade på grund av respektive skador.



REAL MADRID Trupplista

Målvakter: Casillas, Dudek, Adan.

Försvarare: Carvalho, Sergio Ramos, Pepe, Marcelo, Arbeloa.

Mittfältare: Khedira, Lass, Granero, Xabi Alonso, Canales, Gago, Pedro Leon, Di Maria, Özil, Mahamadou Diarra.

Anfallare: Cristiano Ronaldo, Benzema, Higuain.



AJAX Trupplista

Målvakter: Stekelenburg, Jeroen Verhoeven

Försvarare: Van der Wiel, Alderweireld, Ooijer, Daley Blind, Oleguer, Anita

Mittfältare: Eyong Enoh, Christian Eriksen, Siem de Jong, Emanuelson, Rasmus Lindgren, Teemu Tainio, Demy de Zeeuw

Anfallare: Sulejmani, El Hamdaoui, Marvin Zeegelaar, Florian Jozefzoon



HALA MADRID OCH FORZA ROMA IKVÄLL :D



Jag håller på roma ikväll för min hoda håller på dom. ;) mmohahahaha jag skall följa matchen men missa inte real-ajax imorgon då

2010-09-15 @ 19:16:40
Postat av: Anders

men talar jag för hjärtat tror jag inte ni fixar bayern, tyvärr.



men jag hoppas ju på vinst för ROMA :)

2010-09-15 @ 19:17:52
Postat av: A

Anders ma che cazzo hai scrito un ROMANZO! hahaha

2010-09-15 @ 19:32:09
Postat av: DAJE ROMA ;

- REAL MADRID - AJAX ÄR IKVÄLL, INTE IMORGON!

2010-09-15 @ 19:45:11
Postat av: Anders

JA, KL klockan 20:45 ikväll! JAG SKREV JU DET! hahaha, ;) jag hade helt glömt att det va onsdag idag.:P



jag har inte ViasatSport bara

2010-09-15 @ 20:03:52
Postat av: Anders

när man tom inte har koll på vilken dag det är i veckan det är tecken på överarbete och för lite sömn.



sätter mig i skammvrån



2010-09-15 @ 20:05:03
Postat av: Vaha

Zlatan som tycker om att sparka lagkamrater bakifrån? Spotti som puttar hjälptränare precis efter ett rött kort då? Eller när han sparkade ner en 19åring? Hahhahahahahhahahaha.....

2010-09-15 @ 20:46:09
URL: http://vaha.blogg.se/
Postat av: Vaha

HAHAHAHA, vad hände ikväll Totti? Vad säger Ilary där hemma i sin Laziotröja hahahahahha?

2010-09-15 @ 22:28:20
URL: http://vaha.blogg.se/

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback