jag älskar er mer än mig själv ..


Kommentarer
Postat av: Anders

Nej det gör du inte Hoda, säg inte så, man måste älska sig själv mest.



Remember that love is not a feeling, it is a choice! Make the choice to love yourself and the feeling will come. After all, who deserves it more? ! :D

2010-09-15 @ 20:26:28
Postat av: Anders

sen skall man ju inte gå runt och tänka att man är bäst på planeten men man skall ju ha en hög form av självkänsla anser jag för att bli lycklig

2010-09-15 @ 20:27:59
Postat av: DAJE ROMA ;

- hahaha jag förstår vad du menar, men nej jag älskar roma mer än mig själv :) kanske låter konstigt för vissa men jag tror inte någon på den här planeten förstår hur mycket de betyder för mig. jag hade sålt min själ för dem, jag hade gjort ALLT för dem! SEMPRE FORZA ROMA!

2010-09-15 @ 20:38:23
Postat av: Anders

I would have sold My Soul to the Devil and would have Served Him in His Dark Satanic Glory om det skulle behövas för Real mohahahahaha.



Nej men seriöst, jag förstår var du menar.Love is one's constant inner state and that is why Love is the most powerful emotion,love kan göra dig fruktansvärt ledsen men oxå fruktansvärt glad.



när real förlorar matcher så blir jag ledsen,hela jag sjunker ihop och deppar, när real vinner så sitter jag på ett moln och tittar ner och hjärtat slår dubbelslag.



ja du förstår.



jag vet exakt hur du menar för ja känner likadant :)

2010-09-15 @ 21:04:17
Postat av: Anders

men låt oss leka med tanken att jag hade haft en fru och barn, och frun ställde ett ultimatum, antingen slutar du gilla real eller så lämnar jag dig och tar ungen med mig.



det hade vart svårt men jag hade nog så klart valt familjen före. :P



2010-09-15 @ 21:07:26
Postat av: Anders

Final del partido - End of the match Real Madrid 2-0 Ajax (31', 72' Higuain). HALA MADRID! :D

2010-09-15 @ 22:43:14
Postat av: Osito

Forza Hoda!! Forza Roma!!

2010-09-16 @ 00:09:36
Postat av: simone

klockrena foton :d

2010-09-18 @ 12:17:03
URL: http://fattybom.se

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback