DAGENS NOTISER ;

- Bayern Münchens ordförande har hotat det holländska landslaget och kräver ersättning för Robbens skada som var mycket värre än förväntat.

- Van Gaal, Bayerns tränare, berättar att de inte är några favoriter under Champions League men att de definitivt är starkare än förra året!

- Müller försäkrar tysk press att tyskarna kommer vinna över romarna trots att Ribery och Robben kommer lysa starkt med sin frånvaro.

- Zlatan får trots sin krassliga debut i helgen börja mot Auxerre som varit Mexés och Laurent Blancs klubb en gång i tiden.

- Kvällens match kommer utan tvekan vara Barcelona- Panathinaikos och jag hoppas givetvis av hela mitt hjärta att spanjorerna vinner.

- FC Twente är ett annat lag jag håller på ikväll och trots att de inte är några favoriter så hoppas jag att de skakar om Benitez trupp rejält!

- Man har sorgligt nog fortfarande inte någon överenskommelse med den gulröda fransosen Mexés och är det bara jag som börjar bli orolig?!

- AND PLEASE DO NOT FORGET TO VOTE FOR TOTTI RIGHT HERE! HE MUST WIN THE GOLDEN FOOT 2010 SO PLEASE VOTE FOR HIM AND ASK ALL YOUR FRIENDS AND RELATIVES TO VOTE TOO!

Kommentarer
Postat av: Osito

Att vi inte har nått någon överenskommelse med Mexes oroar mig som bara den. Det blir ju knappast lättare när man vet hur det tidigare har gått med kontraktförnyelse med andra spelare...



Jag tycker inte att Muller ska vara så jävla säker på sin sak då Roma har visat att dom kan slå vilket lag som helst!

2010-09-14 @ 21:00:59
Postat av: Anonym

Ah, fantastiskt!

Xavi och Messi är på spelhumör så det här går nog bra!

2010-09-14 @ 21:44:34
Postat av: DAJE ROMA ;

- äh trust me vi vinner över tyskarna och vi ska egentligen inte bekymra oss över Mexés -italienska pressen leker väl med oss som vanligt?!



- haha jag ser det ;) 3-1 (två mål av messi och ett av villa) men barca har även haft en del sjuka chanser som borde ha gått in tycker jag!

2010-09-14 @ 22:05:42
Postat av: Anonym

Haha, yes, typ en straff ;)

2010-09-14 @ 22:06:55
Postat av: DAJE ROMA ;

- hahaha typ, nä men kul att messi och villa har blivit bästa kompisar och att åskådarna på läktaren vill ha tillbaks zlatan..usch! men viktigast är att twente - inter står 2-2 :) mowahaha!

2010-09-14 @ 22:15:55
Postat av: DAJE ROMA ;

- och där kom 4-1 av pedro.. alltså vafan ville ju se hattrick av Messi -det såg ju faktiskt ut som om han fick in den först!

2010-09-14 @ 22:22:15
Postat av: DAJE ROMA ;

- och så nickar dani alves 5-1, grattis :)

2010-09-14 @ 22:36:13
Postat av: Osito

Alltid härligt när Barcelona vinner!

Säger du att vi vinner imorgon så litar jag på de;)

2010-09-14 @ 22:42:48
Postat av: Anonym

Haha, tack! Men helgens förlust svider fortfarande...

Ganska snyggt av FCK.

Bayern - Roma imorgon!

2010-09-14 @ 22:50:09
Postat av: DAJE ROMA ;

- YUPP ROMA VINNER, VINNER, VINNER! :) haha!



- ja man såg det på Guardiola som stod och skrek nästan hela matchen men be happy 5-1 är hur bra som helst. I know, taggad som fan! Ska du se matchen?

2010-09-14 @ 23:17:00
Postat av: Anders

Hoda hejar inte på Barcelona, no way that she does. Hoda hatar Barcelona lika mycket som jag gör.



bara så att alla vet om detta, eller hur Hoda ;) pik

2010-09-15 @ 00:20:33
Postat av: Osito

Matchen imorgon ska jag lätt se, du kan ju komma över och se:)

2010-09-15 @ 00:44:27
Postat av: Anonym

Lätt! Det vet du!

2010-09-15 @ 07:51:27

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback