INTER MERDA!

Lycklig, stressad, nervös, skakig, exalterad, tjurig, åh det är för många känslor på en gång. Supercoppa finalen är idag och jag har verkligen sett fram emot matchen sedan flera veckor tillbaka -men samtidigt så är jag väldigt nedstämd för att Julio Sergio inte kommer att vara med! Aquilani skall inte ens nämnas -jag äcklas bara av tanken. Han som var en stolt romanista en gång i tiden är tydligen glad över att få spela i Juventus och han kommer att träffa dem denna måndag. Förrädarklubben växer tydligen snabbare än träd -och idioter finns det tyvärr för många utav!

Nåväl, här skall vi inte sörja utan här ska vi se fram emot 20:45 (matchen drar igång då). Ska bli kul att se hur Ranieri startar ikväll men enligt vissa källor kommer det kanske, bara kanske att se ut så här:

ROMA (4-2-3-1)
: Lobont; Cassetti, Juan, Mexes, Riise; De Rossi, Simplicio; Perrotta, Menez, Vucinic; Totti.

INTER (4-2-3-1): Julio Cesar; Maicon, Lucio, Samuel, Zanetti; Stankovic, Cambiasso; Eto’o, Sneijder, Pandev; Milito.

Pizarro kommer tydligen få börja på bänken medans Perotta och Taddei slåss om platsen i startelvan. Bergonzi har fått äran att vara domare och det är bara att hoppas på ett rättvist spelande -och flera galna mål. Det kommer inte att vara en lätt match, försäsongen slutade katastrofal, vi har inte vår bästa målvakt -men Ranieri är lika optimistisk som vanligt! Bara några timmar kvar nu och sist men inte minst -Dagens bästa nyhet? Burdisso blir klar antigen på söndag kväll eller på måndag och jag hoppade verkligen av glädje när jag läste nyheten! Som ni kanske redan läst tidigare så var jag väldigt tveksam till affären och trodde att hoppet var som bortblåst -men nu verkar mina böner ha gått igenom så Gud måste verkligen finnas! Nu får vi hoppas vi får lika bra nyheter på San Siro ikväll! DAJE ROMA DAJE!

Kommentarer
Postat av: A

Inter MERDA, Milano in Fiame, DAJE ROMA DAJE!

2010-08-21 @ 18:58:59
Postat av: A

no vucinic no cazzo

2010-08-21 @ 21:41:53
Postat av: DAJE ROMA ;

- Vucinic was not the only one who made mistakes..Like De rossi said: "Potevamo fare di più e gestire meglio" !

2010-08-22 @ 19:03:55

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback