"Totti è una leggenda, un simbolo e un campione straordinario"

För några veckor sedan gick det rykten om att Aquilani skulle återvända till den eviga staden. Idag berättar Corriere dello Sport att han kommer bli en svartvit spelare. Först var det Motta som fick joina Juventus och nu är det Aquilani som blir hans nya kamrat. Det rör sig om ett lån och inom de närmaste timmarna får vi reda på vad som händer i Torino där Krasic genomgår en undersökning för att sedan skriva på ett femårskontrakt med den gamla damen. Snacka om att den gamla damen är redo att inta Serie A och vi får väl se om de lyckas hamna på en bättre plats i tabellen den här säsongen!

Pizarro som fortfarande är ett frågetecken har sagt att han vill spela imorgon -och han är faktiskt uttagen i truppen där Julio Sergio inte är med! Är det bara jag som är orolig? Lobont och Doni är ju inte i närheten av honom så det kommer bli väldigt tufft att klara av ett Inter som mer än gärna vill ta hem vinsten. Låt oss allihop be till alla gudar i himlen och hoppas på att vår backlinje är starkare än någonsin!

Något annat som är värt att notera är att Sneijder gått ut i italiensk media och hyst chärlek till vår capitano. Han berättar att Totti är väldigt stor i Holland och är det bara jag som är chockad? Tveksamt. Benitez hoppas i alla fall på en bra match imorgon och det hoppas även Ranieri (och vi) -såklart! Kuyt som jag däremot bäst minns från Fotbolls-VM i Sydafrika kan, enligt engelsk press, vara på väg till Inter och självklart hoppas jag att det inte blir av. Calciomercaton  går mig verkligen på nerverna!

Nu ska jag göra ett collage om Tottis senaste look! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Vaha

Jo. Är lite tveksam till Alberto. Visst så är han en klasspelare. Men hans skador är inte att jävlas med.

2010-08-20 @ 18:14:26
URL: http://vaha.blogg.se/
Postat av: Anders

Tottis senaste look kan jag stå över att titta på men jag kollar gärna in ditt kollage senare ikväll hahaha :P

2010-08-20 @ 19:38:49
Postat av: Daniel

Doni är säkerheten själv, min älskade nr 1. Hjältemod på hög nivå - rakt igenom ! Vill Roma bli av med honom - går han med på det - utan att sätta käppar i hjulet, hur nobelt är inte det?



Värre är det ju för Besten, men jag hoppas han tar till alla krafter "a la hulken" & blir kvar - för han kommer behövas !



Att sedan töntar som Davids går till Palace & Gallas får för sig Tottenhem - det är OBEGRIPLIGT ! Jävla pengahoror !

2010-08-20 @ 21:59:36
URL: http://danielgreen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah, Kuyt kan gärna gå till Inter.

Inter kommer inte att vinna i år - Kuyt eller ej spelar ingen roll.

Däremot är han viktig för Liverpool, så han kan gärna följa med Benitez.

2010-08-20 @ 22:53:45
Postat av: DAJE ROMA ;

- Aquilani är ju numera en juventusspelare så "grattis" !



- Kan garantera dig att Bapi kommer stanna, men angående Doni.. hahaha "ja väldigt nobelt" !



- Nej, jag vill inte se honom i Inter -även om Inter inte kommer vinna något iår så vill jag absolut inte se holländaren i ett smutsigt lag! Come on?

2010-08-22 @ 19:06:04

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback