Tack Atlético Madrid!

Vilken match, vilken publik! Spanjorerna ställde inte enbart till en scen på plan utan även på läktaren! Det blev ingen pokal för de svartblåa "favoriterna"  utan en vinst till atleterna som bjöd på ren underhållning. Matchen hade ett grymt tempo där chanser kom från båda hållen men andra halvlek bjöd givetvis på fler festligheter när både Reyes och Agüero sköt sitt lag till en ny triumf. När man sedan tror att Milito ska ge sitt lag ett litet tröstmål gör han Benitez bittrare än någonsin och bränner en straff -det, mina damer och herrar, var rena rama höjdpunkten av denna vackra kväll! Kramkalaset drog givetvis igång direkt när domaren blåst av supercupfinalen och grattis säger vi givetvis till "atleterna" som förtjänade vinsten -helt klart!

Kommentarer
Postat av: Osito

Riktigt grymt av De Gea att rädda straffen:)

2010-08-27 @ 22:37:21
Postat av: DAJE ROMA ;

- HAHAHA skojar du! Militos min var priceless!

2010-08-27 @ 22:49:15
Postat av: Osito

Hahahahaha, som om det va CL-final, hahaha.

2010-08-27 @ 22:53:02
Postat av: DAJE ROMA ;

- de var så säkra på sin femte pokal, awh putte nutte! hahaha!



- 23 timmar kvar till Romas första match, daje roma daje !

2010-08-27 @ 22:58:00
Postat av: Osito

Du kommer väl inte att missa första matchen? Jag kommer att dissa folk och mamma kommer att bli sur, men jag måste faktiskt få se matchen!

2010-08-27 @ 23:10:50
Postat av: Anders

madrid är madrid oavsett om det är Real eller atlético, båda tillhör samma fina stad så grattis atlético!!!!!!!!!!

2010-08-28 @ 00:31:55
Postat av: Vaha

Thihih, detta gjorde min dag!!

2010-08-28 @ 09:48:13
URL: http://vaha.blogg.se/

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback