PEZZO DI MERDA!

Seriöst jag finner inga ord! Är så lack på de flesta sidor som skriver att Inter vann rättvist, vilken rättvisa är det dem snackar om? Såg vi verkligen samma match? Roma spelade ut Inter nästan hela matchen, 70-80 procent om inte mer! Inter bjöd inte på någon föreställning utan fick segern levererad via ett par tabbar som var fruktansvärt pinsama att åskåda! Jag skall inte börja klanka ner våra spelare -och speciellt inte försvaret som försvagades i slutet av första halvlek då Pandev inte hade några vidare problem med att rulla in bollen i vårt mål men hur kan Benitez vara stolt?

Jag förnekar inte att Lobont släppte in smärtsamma mål som vår favorit Julio Sergio aldrig hade släppt in -men Ranieri är inte den enda som borde vakna upp! Ranieri är inte den enda som har något att oroa sig över för de svartblåa spelarna skall inte vara så glada -trots att de tog hem suppercoppan som Riise trodde vi skulle kamma hem! Eto'os första mål ska vi inte ens prata om och hur mycket jag än försöker resonera så kommer vi ta igen i Serie A! Det är jag helt säker på. 6 dagar kvar.. Bara 6 dagar kvar och det är två matcher jag ser fram emot! 2 matcher som jag kommer att räkna dagarna till.. Kan ni gissa vilka det är? Sampdoria och Juventus. Roma mot Pazzini. Roma mot Aquilani. Det är precis i denna stund jag är tacksam över att vi har Loria -för jag ska banne mig be honom tackla Pazzini så jävla hårt att han blir skadad säsongen ut. Vem bryr sig om Loria får rött kort? Exakt.

ROMA (4-2-3-1): Lobont; Cassetti, Mexes, Juan, Riise; Perrotta, Pizarro (Taddei al 54′ s.t.), De Rossi; Menez ( Okaka al 82′ s.t.); Vucinic (Adriano al 67′ s.t.); Totti. INTER (4-2-3-1): Julio Cesar; Maicon, Lucio, Samuel, Chivu; Zanetti (Stankovic dal 1′ s.t.), Cambiasso; Pandev (Mariga al 79′ s.t.), Snejider (Materazzi al 87′ s.t.), Eto’o; Milito. MÅLEN: Riise 21, Pandev 41′, Eto’o 70′, Eto’o 80′. Milano città di merda!

Kommentarer
Postat av: Vaha

Juve-Roma, 2-2. 94:e minuten, Aquilani stjäl bollen av en lågt liggande Totti, gör bort DDR med en tunnel, skjuter från 29 meter, rakt upp i krysset, springer fram till Curva Sud och kysser Juves klubbmärke. Efter matchen får han ett privatjet som flyger honom till Liverpool. Fint? LÄTT!

2010-08-22 @ 21:55:35
URL: http://vaha.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- HAHAHAHAHAHAHA vilka drömmar, naj det står 2-0 till Roma. Motta kommer från ingenstans och gör självmål i slutminuterna för att tacka oss för sin tid i bella roma :)

2010-08-22 @ 22:30:48
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Osito

Totti kommer att göra hattrick innan De rossi bombar in 4-0 från cirkus 30 meter och sedan så avslutar Vucinic kvällen genom att flyta igenom hela försvaret och bomba upp bollen i nättaket. Kom ihåg vem som sa de först;)

2010-08-23 @ 00:13:28
Postat av: Marcus

Roma-Sampdoria 1-1



Totti gör mål i första halvlek. Pazzini gör mål i 92 minuten;)

2010-08-23 @ 04:31:41
Postat av: Marcus

Roma-Juventus 0-1



Motta passar Aquilani som gör målet;)

2010-08-23 @ 04:33:01
Postat av: Vaha

Mina drömmar äger haha :D Som svar på din fråga/påstående?, ja det finns sådana killar haha :D Jag ska faktiskt se Juventus-Roma live. Så vi får se, vi får se...

2010-08-23 @ 11:34:45
URL: http://vaha.blogg.se/

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback