När drömmar känns verkliga ..

Drömde att Aquilani hade åkt till Rom istället för Torino i sin gamla Romatröja för att berätta för oss allihop att han inte tänker spela i Juventus, att det var Roma han ville spela i. Vaknar upp med ett stort leende på läpparna för jag trodde drömmen var sann. Hoppade upp ur sängen och satte på datorn för att se hans konferans, klickar mig in på Correire dello Sport och inser att jag drömt alltihopa. Nu är han i Torino på läkarundersökning och kommer snart skriva på avtalet som kommer göra alla bianconeri glada. Jag får helt enkelt börja rensa mina Aquilani bilder på datorn och "önska" honom "lycka till" hos den gamla damen.

Igår blev det även officiellt att Panucci lagt fotbollsskorna på hyllan och jag sörjer honom av hela mitt hjärta. För några månader sedan när han tog "paus från fotbollen" på grund av sina familjeproblem trodde jag att han skulle komma tillbaka farligare än någonsin -men jag hade fel, så fruktansvärt fel. Christian Panucci, numero due, tack för allting! Du är redan saknad! Andreolli som varit ett hett namn i calciomercato spelar numera i Chievo och självklart önskar vi honom all lycka och hoppas han får mer speltid i sin nya klubb än vad han fick i Roma. Glömmer aldrig hans fantastisk mål mot Fulham i EL! Minns det som igår!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Zlatan till Milan, hahahaha - så jävla pinsamt !

2010-08-23 @ 22:53:08
URL: http://danielgreen.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- inget är fan officiellt, de har babblat i flera månader nu -DET KOMMER INTE SKE!

2010-08-23 @ 23:10:23
Postat av: Daniel

ähhh skärp dig, det är sant...

2010-08-24 @ 05:48:44
URL: http://danielgreen.blogg.se/

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback