forza forlan

Blir det Inters femte pokal? Eller blir det Forlans show? Jag hejar givetvis på Atetico Madrid ikväll och hoppas att Benitez torskar rejält. 3-1 eller 3-2 till spanjorerna är mitt tips, vad tror ni?

Adriano har muskelproblem och blir borta i cirka en månad. Gud vad underbart! Nu har han chansen att gå ner lite i vikt också! Toppen! Det går fortfarande rykten om att Burdisso snart är vår och jag tänker inte skriva mer om honom tills han blir helt klar..

Finns faktiskt inget annat som är värt att notera.. förutom Zlatansåpan som fortfarande inte är över. Suck..

Kommentarer
Postat av: Osito

3-1 alternativt 3-2 till spanjorerna låter som en sevärd match där Aguero kommer att skicka upp Lucio&co för att köpa Tapas;) Jag litar på ditt tips:)



Adriano borde springa dagarna långa men han sitter säkert i omklädningrummet och käkar chips...

2010-08-27 @ 20:03:16
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha härligt att du litar på mig osito! men det är fortfarande mållöst och andra halvlek kommer säkerligen bjuda på ett antal mål!



- HAHAHA det fick mig faktiskt att tänka på min ryska idrottslärare som bad oss springa varje gympalektion -för då tog han fram sin chipspåse och satte sig på sin lilla stol för att kolla på oss! HAHAHA!

2010-08-27 @ 21:34:03
Postat av: Osito

Klart att jag litar på dig:) Fran Merida verkar vara halvskadad men jag hoppas att han kommer in!



Hahahaha, vilken taskig gympalärare. Jag tycker att läraren också ska springa.

2010-08-27 @ 21:40:43

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback