DAGENS GULRÖDA NOTISER

- Totti missar starten?

- Det ryktas att J.Sergio har svårt att återta formen..

- Ancelotti vill inte alls ha Burdisso..

- Panucci berättar att han fortfarande har Roma i hjärtat!

- Vucinic tror att Genoa kommer överraska stort iår!

- Arsenal vill ha Juan.

- Barusso är närmare Livorno än någonsin!

- Roma har tydligen visat intresse för Demichelis.

- Schalke är fortfarande intresserade utav Baptista..

- Burdisso kommer att stanna i Inter?!

- Så här ful har Aquilani blivit..


Kommentarer
Postat av: Osito

-Juan ska ingenstans, där med basta!



-Demichelis är den sista backen jag vill se i vårat kära Roma, i så fall kan Aldair lika gärna göra comeback!



-Till Aquilani säger jag bara så här:"Shame on you!"

2010-08-24 @ 21:06:20
Postat av: DAJE ROMA ;

- sant så sant, juan kommer ALDRIG gå.. men var tvungen att skriva de ryktet för att ge läsarna ett gott skratt, hahaha!



- nej lägg av, han är ju hur grym som helst! En riktig kämpe, men han är ju definitivt "utanför budgeten" -vi har ju inte ens råd med Burdisso så det blir ingen Demichelis!



- hahaHAHAhaha aquilani merda! Hoppas han skadar sig rejält första matchen så vi slipper se fanskapet på flera månader!

2010-08-24 @ 22:31:40
Postat av: Daniel

Pazzini & Cassano - Jag fullkomligt älskar er !

2010-08-24 @ 22:43:03
URL: http://danielgreen.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- åt helvete med dem båda, hatar dem av hela mitt hjärta! usch usch usch!

2010-08-24 @ 22:50:48
Postat av: Daniel

Det har jag svårt att tro, aldrig kan man sluta älska Cassano, det spelar ingen roll vilken tröja han har, hur många kvinnor han får hem, hur mycket skit han snackar. För i grund & botten kommer Antonio Cassano alltid vara älskad. Hans minnesvärda stunder går aldrig att sudda ut. Han må vara en "bad boy" men en jävligt skicklig en ! Kärleken han visade till Totti, helt ofattbart magiskt, riktigt stort..

2010-08-24 @ 22:55:34
URL: http://danielgreen.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- först och främst, jo man kan sluta älska cassano när han går ut i media och berättar hur stor hans chärlek för totti är -men väljer samtidigt att inte bjuda honom till sitt bröllop när han valt exakt samma datum som totti valde! cassano är en grym spelare, det kan ingen förneka -men jag har förlorat all respekt för honom! Speciellt när han firar vinsten över Roma när det gulröda spelarna grät ut sin sorg -var är chärleken som en gång i tiden fanns? jo, det kan jag tala om för dig! DEN HAR FÖRSVUNNIT! Blåst iväg med vinden för cassano är inte sig lik längre och han är ingen bad boy heller -hans fruga har gjort honom lugnare än någonsin! Så snälla, tänk dig för innan du talar!

2010-08-24 @ 23:01:16
Postat av: Daniel

Bara samma datum säger ju allt ! Var Cassano bjuden till Totti måntro? Bad boy associerar inte till hans fru - utan hans temprament på planen som man såväl fick se flera gånger förra året, minns hans röda kort - där han skulle göra upp med varenda spelare han såg. Det om något är vilja - sen om det är begåvat - låter jag vara osagt. Media har verkligen vridit & vänt upp & ner på allting, till hans nackdel. Ett klockrent exempel är Di Canio, när han tackar Lazioklacken - "så hailar han direkt", men hade någon annat gjort likadant så hade ingen sagt något. Cassano är större än man tror & en chans i landslaget lär återigen komma - för i år är det hans tur att visa vad världen gått miste om...

2010-08-24 @ 23:13:20
Postat av: DAJE ROMA ;

- vadå en chans i landslaget lär återigen komma? han är tillbaks i landslaget Daniel, dags att hålla koll!

2010-08-24 @ 23:17:30
Postat av: Daniel

Är han, hur fan gick det till.... :( Jag känner mig sämst i hela världen nu, hur har jag kunnat missa detta :(

2010-08-24 @ 23:23:00
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha prandelli gav ju tian till Cassano ;) så jag vet inte hur du har missat detta! De rossi har fått nytt nummer han med (5an) och Balotelli är också med i landslaget numera :) de förlorade dock sin senaste match mot Elfenbenskusten med ett noll :( sjuk match!

2010-08-24 @ 23:28:56
Postat av: Daniel

Något måste hänt när jag var bortrest. När jag kom hem var det första jag såg Balotelli i en Man City tröja - jag bara - hur fan gick det till ?



Sen verkar min älskling Rocky vara påväg till Lazio - vilket inte uppskattas !

2010-08-24 @ 23:29:10
Postat av: Osito

Rätta mig gärna om jag har fel, men visst va det så att Cassano begärde lika mycket i lön som Totti? Jag kan vara ute och cykla, men jag för mig att det va så...

2010-08-25 @ 00:47:34

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback