IDAG ÄR JAG GLAD FÖR ATT ..



Kommentarer
Postat av: johan

haha tur att man inte betta på arsenal som jag hade tänkt när dom ledde med 3-0, bettade däremot på united har sån sjuuk otur, betting är fan inget för mig! haha skön bild!



He used to hear the scousers sing, Torres, Torres.

Now Ashley Cole's inside his ring, Torres, Torres.

In six months time he'll hate his life, I bet John Terry fucks his wife.

Fernando Torres, Chelsea's new rent boy.

2011-02-06 @ 00:06:29
Postat av: DAJE ROMA ;

- awh stackare! du får betta på roma imorgon istället! haha vilken av dem? :)



- haha fuck torres, hatar honom!

2011-02-06 @ 00:08:28
Postat av: johan

hahaha bäst att jag inte gör det då förlorar dom ska hålla mig till livebetting på damtennis nu det är grymt! tänkte på bilden på torres, fan va snygg bild du fixat "högst upp"!

2011-02-06 @ 00:11:46
Postat av: DAJE ROMA ;

- hahahaha okej då förbjuder jag dig att betta på roma! haha tack så mycket!

2011-02-06 @ 00:17:11
Postat av: johan

la också in pengar på tjuvarna mot cagliari minuten efter gjorde cagliari mål, körde på villareal-levante på villareal då, självklart vann levante! gud verkar inte gilla mig!

2011-02-06 @ 00:18:53
Postat av: DAJE ROMA ;

- hahaha vi får se om gud gillar oss imorgon då! nä men det har varit en sjuk fotbollslördag! njuter i alla fall av manchesters förlust. lätt dagens bästa!

2011-02-06 @ 00:23:43
Postat av: Sebastian Hallenius

Arsenal-Newcastle var en helt sanslös match!

2011-02-06 @ 00:25:08
URL: http://www.hallenius.nu
Postat av: Anonym

Kommer man in här och möts av den inledningen liksom :(

Men du räddade det med din lätt dagens bästa. Jag har den förlusten som tvåa efter Barcas seger med tre mål av Messi...

2011-02-06 @ 00:32:48
Postat av: johan

haha bara jag inte bettar ska det nog inte vara någon fara, får betta på inter isåfall, haha aa den har vart sjuk men ser mer fram emot morgondagen! skönt att dom inte förblev obesegrade!

2011-02-06 @ 00:34:52
Postat av: DAJE ROMA ;

- hahahaha som om du tar åt dig! yeah jag såg det, grattis dude!



- haha johan, betta på alla förutom roma! haha längtar också till imorgon!

2011-02-06 @ 00:42:24
Postat av: johan

tror fan seriöst att jag ska prova! förlorar jag så är det bara bra! win-win situation på alla sätt

2011-02-06 @ 00:44:00
Postat av: Anonym

Haha, äh, go for it - men det var inte särskilt kul att se matchen...

Att man sedan tar in en poäng på United efter den insatsen...

Tyvärr ser Arsenal inte riktigt ut som ett vinnarlag, de är alldeles för ojämna. United imponerar å andra sidan inte heller särskilt mkt i sitt spel, med undantag för att de vet hur man vinner. Det kan gå hur som helst det här... Kanske till och med dina blå trots allt...



Nu till viktigare saker; lycka till imorgon!

2011-02-06 @ 00:45:10
Postat av: DAJE ROMA ;

- hahahaha säg till hur du bettat sedan då!



- sa ju till dig att det inte är arsenals år, men du trodde som vanligt inte på mig! de kommer tappa mer poäng och jag håller fortfarande fast vid att manchester tar hem guldet i år! haha mina blå? jag har inte ens lust att kolla på dem längre.. torres har förstört allt! även om jag tror chelsea kommer vinna imorgon så hoppas jag liverpool skräller stort! ancelotti vinner inget i år! tack, behöver verkligen all lycka som finns imorgon!

2011-02-06 @ 00:51:00
Postat av: Anonym

Hahaha, det jobbiga med dig är att du alltid har rätt, så ibland, när det är ngt man inte vill höra, måste man välja att inte lyssna på dig!!



Ah, det där kan ni fixa, de såg inte så jättebra ut i senaste matchen, topparna har inte riktigt kommit igång helt, Lucio är fortfarande borta så mittlåset fungerar bara sådär - dessvärre är ju både Sneijder och Cambiasso tillbaka, vilket gör det litet svårare, men vi hoppas och tror!

2011-02-06 @ 00:59:02
Postat av: DAJE ROMA ;

- hahaha kanske inte alltid, men har väl tur ibland! hahaha, ska jag vara ärlig är jag nöjd bara vi får ett poäng men vill ju helst ha tre för då hade det känts så jävla bra! ah, jag hoppas verkligen du har rätt!

2011-02-06 @ 01:02:05
Postat av: johan

Lagt 50 spänn på inter! 1.95*pengarna hoppas jag förlorar, la inte så mycket för jag hoppas såklart på roma! fast brukar mer vara så att laget jag inte bettat på kvitterar i slutminuterna

2011-02-06 @ 01:03:31
Postat av: DAJE ROMA ;

- hahaha johan jag säger bara en sak! hoppas gud hatar dig imorgon! haha!

2011-02-06 @ 01:05:03
Postat av: johan

hahaha eller att han/hon om han/hon finns älskar mig och ger mig en roma seger istället! har haft sjuk otur med allt hela helgen så får hoppas att det håller i sig till i morgon!

2011-02-06 @ 01:15:48
Postat av: DAJE ROMA ;

- vi säger så här.. om det finns en gud så finns det en chans att roma kammar hem tre poäng imorgon!

2011-02-06 @ 01:22:43
Postat av: johan

haha det låter bra! sen 3 poäng mot napoli så ligger vi 2a kanske

2011-02-06 @ 01:36:53
Postat av: DAJE ROMA ;

- ja det hade varit så fruktansvärt skönt!

2011-02-06 @ 01:48:36
Postat av: johan

känns nästan ännu skönare när man tittar på tabellen och vi är 1 poäng före juve men har 2 matcher mindre spelade! läste förresten att amerikanarna vill skriva ett långtidskontrakt med de rossi

2011-02-06 @ 01:53:03
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha ja och det har tydligen även hittat en "ny pizarro"! Matuidi är fransosen amerikanerna vill ha!

2011-02-06 @ 02:08:56
Postat av: johan

vem är det? aldrig hört talas om honom, kollade på youtube han har iallafall gjort ett snyggt mål men det har loria också!

2011-02-06 @ 02:19:51
Postat av: DAJE ROMA ;

- hahaha jag googlade direkt när jag läste hans namn! hahaha ellerhur, han kanske blir vår nya loria? vem vet liksom? haha LÄNGTAR TILLS JAG FÅR SE HONOM SITTA PÅ BÄNKEN IMORGON!

2011-02-06 @ 02:24:23
Postat av: johan

haha vi behöver ingen ny loria! ska han sitta på bänken imorn?? hoppas att du inte menar det där!!

2011-02-06 @ 02:25:55
Postat av: DAJE ROMA ;

- HAHA JO! Men ja? Han är ju uttagen i truppen, hello?!

2011-02-06 @ 02:26:48
Postat av: johan

du skulle ju hata han sa du! haha okej brukar bara kolla på vilka som startar

2011-02-06 @ 02:28:54
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha juste! haha men jag skrev ju det i förra inlägget, redan glömt bort det? haha!

2011-02-06 @ 02:30:43
Postat av: johan

redan glömt bort att du hatar loria? haha nej men va inte det i cl truppen? eller han kanske var med i båda? brukar bara kolla snabbt på vilka som är med i truppen

2011-02-06 @ 02:34:39
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha det är inte samma sak! det är svårt att hata någon man älskar! men jag gör så gott jag kan! haha ja han är med i båda!

2011-02-06 @ 02:36:23
Postat av: johan

hahaha du kan låtas att det är adrian! hoppas att han inte får någon speltid! hittat något om matuidi verkar han lovande?

2011-02-06 @ 02:41:46
Postat av: DAJE ROMA ;

- hahaha då tar det inte mer än en sekund att hata honom! haha taskis! hmm.. ingen koll på honom du, men hans klubb ligger före lyon i den franska ligan och han är lika gammal som ménez! får nog kolla på en match nästa vecka och se hur bra han är! de möter faktiskt lyon nästa lördag.. fan roma spelar samtidigt mot napoli.. så det får bli nästa vecka igen och då är de marseille som får äran att spela mot saint etienne.. och roma spelar inte då så perfekt! har någonting att se fram emot haha!

2011-02-06 @ 02:48:06
Postat av: johan

hahaha du får såklart gilla honom om jag får hata cassetti! har inte så bra koll på franska ligan men det har väll gått rätt dåligt för lyon i år? asse låg ju i ligan under den högsta (ligue 2 ?) förra säsongen så kan tänka mig att dom har byggt upp laget från början och tagit in lovande unga spelare som man brukar när man trillar ner (som newcastle) får hoppas att han är en av dom då, haha inget går före roma! haha du får gärna komma med någon "rapport" sen om hur han var!

2011-02-06 @ 03:02:20
Postat av: DAJE ROMA ;

- hell no, nu ska vi hålla vad vi lovat! haha okej, själv tittar man på lille då och då, så liiite koll har jag! nä så dåligt för lyon har det inte gått.. de hade 13 raka matcher utan förlust men förlorade förra veckan! de spelar dock mot bordeaux imorgon och det kommer bli intressant att se hur det kommer klara sig mot bordeaux som var jävligt grymma mot marseille för två veckor sedan.. de förlorade men var så jävla nära att kvittera! aja det är lyons hemmaplan så det blir säkert vinst för dem eller en kvittering! haha självklart!

2011-02-06 @ 03:21:48
Postat av: johan

haha om det är så viktigt för dig att jag ska älska cassetti så gör jag väll det! tänkte mer på jämfört med hur bra dom var förut så har dom gjort än dålig säsong dom ligger väll 5-6? fast 13 matcher utan förlust är bra, spännande match! är inte franska ligan väldigt jämn eller vad man ska säga ett lag kan komma typ 10 en säsong och nästa säsong dominera och vinna? förutom lyon och marseille har inte så bra koll som sagt

2011-02-06 @ 03:37:28
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha! den franska ligan har faktiskt varit jäkligt spännande i år, storlagen har inte imponerat lika mycket och lille som inte vunnit ligan på mer än 50 år ligger fortfarande etta så det är helt sjukt! rennes låg också etta för ett tag sedan och det gick ju jättedåligt för dem förra säsongen! haha ja det har du helt rätt i och lyon ligger på sjätte plats ja!

2011-02-06 @ 03:41:09
Postat av: johan

det är kul med skrällar som dortmund och mainz i tyska ligan (följer den lika mycket som franska ligan) men lyon och bordeaux borde ligga högre upp som var i cl kvart och semi förra året, hur går det för "kongo" kim (källström) förresten får han mer speltid nu? hejar du på lille eller följer du bara för hazards skull?

2011-02-06 @ 03:49:21
Postat av: DAJE ROMA ;

- brukar kolla på highlights och läsa lite nyhter om den tyska ligan men följer den icke! haha ingen aning om hur det går för kim, hamrén är ju en idiot så jag har ingen koll på svensken! haha vafan, hejar bara på roma, började följa lille efter att jag upptäckt gervinho i fotbolls-vm i somras, så det var tack vare honom jag upptäckte -hazard & sow!

2011-02-06 @ 03:58:41
Postat av: johan

haha såg du robbens käftsmäll på muller? rätt brutal! haha aa tar svensson före, riktig idiot! fast zlatan blir väll glad då kan jag tänka mig, haha helt rätt, frågan är bara hur mycket fotboll kollar du egentligen? du verkar fan följa alla ligor och ser iallafall en match/liga/helg verkar det som, inte för att det är något negativt!

2011-02-06 @ 04:01:31
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha klart! har till och med sparat bilder på kalaset hahaha! ja zlatan hatar ju kim så han jublar förstås, usch! hahaha what can i say.. im a nerd! haha neh men inte alla ligor bara italienska, engelska, tyska och franska! och jag kollar ju mest på italienska så jag hinner ju inte se alla matcher jag vill se! haha!

2011-02-06 @ 04:06:22
Postat av: Osito

Newcastle-Arsenal va helt sjukt!!

Fatta själv om vi hade mentaliteten som Newcastle hade idag?! Mexico-Bosnien om en vecka;)

2011-02-06 @ 04:07:44
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha tss.. vi är bättre än newcastle! haha mejico vinner lätt!

2011-02-06 @ 04:11:11
Postat av: johan

hahaha "han har spelat för mycket vänsterback" var rätt rolig, det är väll inte så lite? mycket mer än mig iallafall!

2011-02-06 @ 04:15:32
Postat av: DAJE ROMA ;

- hahahaha! jo måste följa alla ligor i världen. NOT!

2011-02-06 @ 04:17:15
Postat av: johan

trodde att du skulle följa spanska ligan också, men annars är det väll alla ligor som är värda att följa? holländska ligan är iförsig rätt underskattad, bra och teknisk fotboll men inga stora namn eller klubbar förutom ajax och till viss del psv kanske så det blir rätt tråkigt

2011-02-06 @ 04:21:07
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha oj glömde ju spanska ligan såklart! brukar titta på barca ibland men har även sett några matcher från cupen också! haha ja alla känner ju till psv och ajax men är det någon liga som är underskattad så är det den portugisiska!

2011-02-06 @ 04:26:31
Postat av: johan

haha den också! saknar ronaldinho tiden i barca fan vad bra han var! ja klart man känner till dom men menade mest att dom andra klubbarna var bra men hur kul är det att kolla typ groningen-nac breda? även fast det är bra fotboll är det inte speciellt kul att se en match då och då när spelarna är helt okända osv. har aldrig kollat på portuisiska ligan, sett någon match med porto i cl kan ha sett någon med sporting också

2011-02-06 @ 04:37:49
Postat av: DAJE ROMA ;

- ellerhur! borde aldrig lämnat barca! kan fan fortfarande inte fatta att han spelar i brasilien.. han borde ju spela i en bättre liga eller göra som batigol och cannavaro och dra till araberna! haha! fotboll är fotboll, visst, det kanske inte är kul att kolla på lag man aldrig hört talas om men jag brukar faktiskt göra det när jag är uttråkad! haha kollade en gång på ett italiensk divionslag som spelade utan namn på sina tröjor och kommentatorn kunde alla jävla namn! blev impad som fan! haha gillar underdogs, har faktiskt tröttnat på de stora lagen.. inte så mycket spänning längre and it sucks! men men!

2011-02-06 @ 04:48:00
Postat av: johan

hahaha satt i två timmar idag och kollade klipp med han på youtube det är helt sjukt hur bra han var! synd bara att han festade så mycket annars hade han lätt kunnat vara bäst genom tiderna nu, jo fast man fattar ju ändå att han vill flytta hem och pengar har han nog så att det räcker, haha fyfan vad du kollar fotboll! är det bra fotboll funkar allt för stunden, tröttnade på dom stora lagen för länge sen kollade på mycket mer fotboll för några år sen, om QPR kommer upp till pl kanske det blir lite mer spänning

2011-02-06 @ 04:58:20
Postat av: Anonym

kul summering av matchen...kunde inte se den..har inte kanalen :(

2011-02-06 @ 10:42:05
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/
Postat av: Kabab

jag såg arsenal matchen

2011-02-06 @ 12:20:36
URL: http://kababmannen.blogg.se/
Postat av: Iranskfotboll

Vilken match chelsea mot liverpool kommer bli! :p



förresten ge mig din design exakt din design hade passat perfekt på min blogg! :O kolla själv

2011-02-06 @ 13:42:16
URL: http://iranskfotboll.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- johan - hahaha, ja det är ju samma sak med adriano! om han inte hade festat och skämt ut sig hade han varit mycket bättre! haha jo men ändå.. haha kanske det kanske!



- iransk fotboll - jag har inte lagt ner tid på min design för att ge den till andra! tyvärr, vill inte andra bloggar ska se ut som min!

2011-02-06 @ 14:36:01
Postat av: johan

haha jo tänk om han hade vart lika bra som han var i inter nu! qpr är eller var för några år iallafall världens rikaste klubb, när dom kommer upp i pl kommer ägarna pumpa in massa pengar

2011-02-06 @ 17:08:05
Postat av: Ingrid

det var grymt att united förlorade! och skönt att se att arsenal tappade en 4-0 ledning, även om det betydde att jag åkte på tippet :P och viktigast av allt; dagens seger borta mot chelsea :D

2011-02-06 @ 20:45:40
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: CAROLINE

Grymt newcastle! och hahah wenger xD

2011-02-06 @ 21:47:14
URL: http://carolinemore.blogg.se/
Postat av: Sara H

Snygg header gumman!:)

2011-02-07 @ 11:46:08
URL: http://dellisaras.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Vad bra det gick för Torres då haha

2011-02-07 @ 14:24:23
URL: http://slipsens.se
Postat av: Sara

Najs mål :)

2011-02-07 @ 19:22:01
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Izabella

Jättebra blogg!!:) spelar du fotboll?

2011-02-08 @ 14:20:18
URL: http://amigoss.blogg.se/
Postat av: Robin

Wenger slår ändå inte våran gamla knattefotbolls tränare från Esk. Han fick cp damp om vi gjorde ett dåligt jobb xD



Bra inlägg och fina bilder som vanligt =)

2011-02-08 @ 16:25:03
URL: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: Annie

Fin blogg! handlar den om enbart fotboll? :)

2011-02-08 @ 16:54:14
URL: http://anniekarinolivia.blogg.se/
Postat av: BloggTurken

Vilken damp fick han :O

Och så sjukt snygg kvitteringsmål :)!

2011-02-09 @ 13:42:31
URL: http://www.nattstad.se/AhmadAbbas

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback