HADE JAG VARIT PRADÉ ..


















Kommentarer
Postat av: Osito

Riktigt intressant lista!

Känns faktiskt rätt så realistisk. Inte lätt att köpa loss dessa spelare men med nya ägare så ser jag det inte som omöjligt men däremot nödvändigt. Med tanke på att många av våra mittfältare börjar att bli till åren så ser jag gärna att Honda kommer till oss. Riise JR borde väl inte vara så stora problem? Tanaka har jag ingen som helst koll på. Med Gervinho så får vi mer speed vilket behövs, i dagsläget så är det bara Menez och Vucinic som har speed av dom som finns i truppen samtidigt som Ivorianen innehar en bra ålder. Sist men absolut inte minst så skulle jag vilja se Chivas spelaren Marco Fabian som kan spela både mittfältare och ett snäpp upp till vänster i en tex 4-3-3 formation. Han har bra teknik, bra skott men är möjligen lite liten! Förövrigt 89:a!

2011-01-04 @ 19:18:57
Postat av: danten89

När spelar Roma nästa gång? :)

2011-01-04 @ 19:41:00
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: ewe ♥

har du ändrat designen lite? :)

2011-01-04 @ 19:44:43
URL: http://lifebyewe.blogg.se/
Postat av: Tamara

Vad roligt och se en tjej blogga om fotboll, inte för jag själv är så intresserad. Men coolt att du gör det :D. Ha det bra! Kram

2011-01-04 @ 20:29:39
URL: http://tamarasandelin.blogg.se/
Postat av: julia & josefin

Cool blogg!(-:

2011-01-04 @ 21:07:49
URL: http://stylebyjj.blogg.se/
Postat av: Ingrid

ja det är ju inga dåliga inköp du skulle göra! honda var tokigt bra under vm :D

2011-01-04 @ 21:38:53
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Felicia

vad ska jag säga kvinna, kan inte ens säga snygga killar :O haha



PUSS

2011-01-04 @ 22:02:12
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha kul att du tycker det osito! ja det blir ju svårt om vi inte får nya ägare.. men vi får se hur det går med den biten! riises lillebror borde inte vara så svår att skaffa.. det räcker väl med att storebror riise pratar med honom? han var ju rätt så grym när roma spelade mot dem i europa league förra året..



- tanakas lag blev ju årets japanska mästare och han har själv sagt att han är redo att flytta från Japan, kanske borde kontakta honom redan nu.. haha i wish! nä men lyckas vi med samurajen så tror jag han lyckas övertala honda.. de är ju trots allt vänner! fabian har jag desvärre ingen koll på men jag hade blivit nöjd om jag bara fått gervinho i roma, haha!



- det står ju klart och tydligt ovanför min profilbild att romas nästa match är nu på torsdag.. mot catania!



- felicia, vem bryr sig om hur de ser ut? fotbollsvärlden handlar INTE om utseende.. även om många fjollar försökt övertyga dig det..

2011-01-04 @ 22:48:54
Postat av: Osito

Även om det inte är några dussinlirare så är det ändå inte som att säga att vi ska ha Messi, Drogba och Xavi. Sånt här gillar jag, folk med egen smak!

2011-01-04 @ 23:09:58
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha du, jag hade absolut inte tackat nej till drogba, messi eller xavi men kan absolut inte föreställa mig dem i roma! gärna forlan, haha! men han lär ju aldrig lämna atletico..

2011-01-04 @ 23:21:55
Postat av: Crazychicken

heh, "Liten Nörd"... No shit



Fy fan va länge man såg Hidetoshi Nakata, fick flashbacks NYSS från VM 2002 när jag såg att du nämnde honom i din blogg... OMG missade nästan en avslutning i skolan pga en match, fick springa halv naken till Skolavslutningen...



Keisuke Honda var ju med i VM, rätt cool snubbe... coolt namn också Honda, japaner är sjuka... Får efternamn efter sina bilar (skit bra PR), snubbar som heter TOyota, Mitsubushi, Mazda and so on... Hade inte förvånat mig om en kinesisk fotbollspelare idag hetat Volvo i efternamn (notice Volvo är kinesiskt)

2011-01-04 @ 23:26:36
URL: http://www.nattstad.se/crazychicken
Postat av: DAJE ROMA ;

- HATAR VM 2002! Det enda jag tänker på är Batigol. Blev så jävla deprimerad när Argentina åkte ut i gruppspelet, tack vare äckel Anders Svensson, fyfan vad jag hatar honom! Hah, stackare.. vi kollade på fotbolls-vm i skolan.. så snälla var våra lärare! Äh även om Volvo blev köpt av några kineser så känns det fortfarande svenskt..

2011-01-04 @ 23:33:16
Postat av: Anonym

Hey hey hey, stay off Messi & Xavi, thought we had an agreement here!

Men ni ska självklart ha en Japan eller två. Honda var bra i VM.

2011-01-04 @ 23:34:42
Postat av: DAJE ROMA ;

- dude, vem tackar nej till messi och xavi? precis! MEN JAG VILL INTE HA DEM VILL HA DEM JAG NÄMNDE! Haha.. Åh yes, men Liverpool är ju ute efter honom.. buhu!

2011-01-04 @ 23:37:01
Postat av: juventina

hahah.. läängtar tills Juventus och Roma möts igen ;)

2011-01-04 @ 23:44:36
URL: http://josselita.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha jag med.. denna gång blir det inte oavgjort utan vinst för roma!

2011-01-04 @ 23:46:34
Postat av: Anonym

En Japan, well ett Japan eller en japan, och ett Japan låter ju litet överdrivet, men du förstår vad jag menar...

Hidetoshi, hjälte. Kommer ihåg när han spelade i Perugia, han sköt nästan Lazio till ligaseger 1999 om jag inte missminner mig, kommer inte riktigt ihåg, länge sedan nu.

Äh, vem vill spela i Liverpool om man kan spela i Roma ;)

2011-01-04 @ 23:50:53
Postat av: DAJE ROMA ;

- menar du detta? http://www.youtube.com/watch?v=1BQP2xFJxJw



- lazio merda vann ju ligan 99/00.. urk äcklas..

2011-01-05 @ 00:00:10
Postat av: Anonym

Haha, nej - 98/99, vet inte varför jag kommer ihåg det, och kommer som sagt inte ihåg riktigt, men har precis försökt kolla upp det.

Jag tror Milan vann ligan med en poäng före Lazio. Milan spelade borta mot Perugia i sista matchen, Milan ledde med 2-0 när Nakata satte 1-2 på straff i slutet av matchen och sen är det möjligt att han var nära att kvittera och då skulle Lazio vunnit ligan.

Något i den stilen...

2011-01-05 @ 00:07:37
Postat av: DAJE ROMA ;

- kollade precis upp det och det stämmer.. tyvärr.. men du ska ju inte ha koll på det :(

2011-01-05 @ 00:12:11
Postat av: Anonym

Rätt kul, för övrigt, att gå igenom gamla resultat, i det här fallet Milans 98/99 - namn som Weah, Guly, Bierhoff, Montella, Boban, Ziege, Delvecchio (han var riktigt bra ett tag), Batistuta givetvis...

Yksel Osmanovski gjorde båda målen i 2-2-matchen mot Milan, bara en sån sak...

Anyhow, match imorgon, den måste du se!

2011-01-05 @ 00:13:35
Postat av: DAJE ROMA ;

- NEJ! Det är inte alls kul.. råkade klicka på en video där milanisti springer in på plan och firar scudetton samtidigt som galliani skriker sig hes på läktaren.. usch! Ja, Delvecchio är ju en gammal hjälte! och Batigol lovade ju sina violafans på den tiden att han aldrig skulle lämna den lila klubben.. hah and what happend.. han vann scudetton med roma! MÄKTIGT! Undra om hans staty fortfarande finns i Florens.. har för mig att de flyttat den.. undra vart.. MÅSTE VETA! Haha.. åh ja, Bilbao imorgon va? Klart jag ska kolla, men låt oss hoppas att det inte slutar mållöst igen.. såg ju andra halvlek sist och fyfan vad jag blev chockad! Piques stolpe i slutet.. herrejesus!

2011-01-05 @ 00:20:28
Postat av: Anonym

Yes!

Dessutom Arsenal mot Man City...



Sorry, my bad, men det var en spännande avslutning, det måste varit därför jag kommer ihåg en del. Och SGE:s första säsong med Lazio tror jag, så såg förmodligen hellre att de (sen hade de ju Verón, Salas, Nedved, de la Pena och litet andra roliga spelare) vann än Milan. Igen, sorry, jag vet bättre nu...

2011-01-05 @ 00:23:36
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha ja det spelade ju en hel del argentinare i Lazio, det minns jag faktiskt! Aja, bara du hejar på genoa på torsdag så blir det bra! haha!

2011-01-05 @ 00:28:34
Postat av: Osito

Shinji Kagawa hade inte heller varit helt fel;) Hahaha! Chivas Marco Fabian hade jag velat ha, killen hade sänkt Lazio med en riktig rökare från 25 meter som på beställning=D

2011-01-05 @ 00:29:25
Postat av: Världens vackraste lag

Om du hade varit Pradé hade du sjunkit under av skam... :/ - :D

2011-01-05 @ 00:30:08
Postat av: DAJE ROMA ;

- skam? VARFÖR DET?

2011-01-05 @ 00:30:52
Postat av: Anonym

Det vet du att jag gör!

2011-01-05 @ 00:32:06
Postat av: DAJE ROMA ;

- GREAT! Nu suddar vi bort dina Laziominnen också! Haha! Och Osito, hade absolut inte tackat nej till några Laziokillers!

2011-01-05 @ 00:33:37
Postat av: fella

haha riktigt cool blogg måste jag säga :D ha en bra dag :)

2011-01-05 @ 01:29:22
URL: http://ffellakarlsson.blogg.se/
Postat av: Världens varkraste lag

För att du inte hade varit stolt över vad du gjort, gissar jag!

Som dig själv hade det blivit annorlunda..



2011-01-05 @ 02:48:45
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha jaha du mena så! Trodde du menade att fotbollsspelarna jag ville ha var skam.. Haha men då säger vi ; om jag hade varit prades efterträdare..

2011-01-05 @ 02:54:41
Postat av: Världens vackraste lag

Aha! sorry.. Jag kan vara lite som, borta, inte så stjärnklar och precis som jag är annars. :p

Du har ju bättre koll än jag på spelare som vore lämpliga för Roma, och har antagligen bättre än Pradé..



Är rädd att det blir ett sista-minuten-köp den här gången också...

Ryck in och hjälp dom!

2011-01-05 @ 03:43:47
Postat av: Chelsea bloggen

Rekomenderar Honda starkt! Köpte han i FM direkt efter VM haha, fast det var FM 10, så han var inte så jätte duktig :P

2011-01-05 @ 04:52:53
URL: http://chelsea-prideofengland.blogspot.com
Postat av: mysan

Hum ser ut som att du gillar fotboll. Är det ditt lag du har lagt upp ? asså dröm lag ?

2011-01-05 @ 12:10:38
URL: http://kardemummabulle.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad kul att en hette Honda i efternamn, där jobbar min mamma, haha :D

2011-01-05 @ 21:30:44
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Sara H

Haha unik lista ;)

2011-01-06 @ 14:31:03
URL: http://dellisaras.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha söt du är, HJÄLP MIG ATT RYCKA IN OCH HJÄLPA DEM DÅ! Hahaha om det vore så lätt.. känns nästan som om vi inte kommer göra några köp den här månaden.. men vi får väl hoppas på det!

2011-01-06 @ 20:14:01
Postat av: t a m a r a

fin blogg du har !! :)

2011-01-07 @ 02:23:26
URL: http://lovewhatuhave.blogg.se/

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback