Dags att ringa Spalletti?

Napoli förlorade precis hemma mot Milan med 1-2 och trots att hemmalaget var en man mindre och spelade mycket bättre i andra halvlek sörjer jag att resultatet inte slutade oavgjort. Robinho gav Milan ledningen men det var Zlatan som nicka Milan till seger. Lavezzi stod däremot bakom kvällens sjukaste mål när han chippade in den i 78:e minuten. Oddo spelade en stor roll i kvällens match och Cavani likaså.

Taddei som skadade sig under träningen innan matchen mot Parma lär vara borta i en hel månad eftersom smärtan i vaden visade sig vara värre än väntat. Och när man får för sig att kriserna inte kan bli värre beslöt man idag att Rosella Sensi skall betala böter på 9 miljoner euro för sina uttalanden efter förlusten mot Brescia. Carmine Russo kände sig kränkt och jag undrar verkligen varför..

Ranieri fortsätter givetvis att predika om hur svårt det är att fylla luckor men även att han gör så gott han kan om någon nu lyckats missat detta. Det är dystra tider i Roma och ett nytt tränarsnack är igång igen. Med andra ord är detta en helt vanlig måndag.

Kommentarer
Postat av: Ylli

Zlatan nicka Milan till seger =) . Jag ville att Napoli skulle vinna men att Zlatan skulle måla.

2010-10-26 @ 00:19:31
URL: http://ylber.blogg.se/
Postat av: Osito

Med dom stålarna så kunde hon ha köpt en spelare istället, jag saknar Franco sensi!

2010-10-26 @ 03:03:40
Postat av: Kabab

Ja jag såg matchen :) glöm inte milan ledde 1-0 innan det röda kortet

2010-10-26 @ 08:37:14
URL: http://kababmannen.blogg.se/
Postat av: Mattias

Ja du och en viss Birro lider väl nu förstår jag precis som vi Liverpoolsupportrar men för vår del törs vi alla fall se ett litet litet ljus i nån tunnel :)



Lavezzi har jag för mig att liverpool jagade ganska intensivt i somras men har ingen större koll på hur han har varit i Serie A i år`?



Japp, jag bugar o erkänner att du fick rätt om Rooney men jag hade glömt bort att hotande fans kan påverka beslut kraftigt genom att hota. Sen gjorde ju inte pengarna så ont för shrek heller gissar jag.

2010-10-26 @ 11:35:34
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker synd om ditt roma

2010-10-26 @ 16:10:09
Postat av: Anonym

vet du när roma spelar mot lazio är det nästa månad?

2010-10-26 @ 16:11:56
Postat av: DAJE ROMA

- osito, du är inte ensam om att sakna franco! och det är inte enbart jag och birro som lider utan alla romanisti runtom hela världen. nu får vi hålla alla tummar och tår att de vinner över lecce på lördag. roma möter lazio nästa vecka!

2010-10-26 @ 18:16:23
Postat av: allsports

Credo che ormai la Roma sia preda di un periodo di demotivazione... Ranieri deve capire che deve provare su diversi giocatori che non sono quasi mai in campo...

http://allsports.blog.tiscali.it

2010-10-28 @ 21:34:07
URL: http://allsports.blog.tiscali.it
Postat av: albulena

gillar din spanien så mycket!

fin blogg .

2010-10-29 @ 20:13:47
URL: http://aalbulena.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha vadå gillar din spanien? vad snackar du om?

2010-10-30 @ 02:43:58

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback