LIVESCORE

OFFICIELLA STARTELVOR: VALENCIA (4-3-1-2) Diego Alves; Bruno, Rami, Dealbert, J. Alba; Hernàndez, Albelda, Tino Costa; Bernat; Piatti, Soldado. ROMA (4-3-3) Lobont; Rosi, Heinze, Burdisso, Josè Angel; Perrotta, Viviani, Pizarro; Borriello, Totti, Bojan.

Vill du ha en bra stream? Klicka här!

5:e (Skadade) Perrotta UT - Verre IN
21:a minuten 1-0 till Valencia (SJÄLVMÅL; Viviani)
36:e minuten 2-0 till Valencia (Soldado)
40:e minuten Soldado nära 3-0
41:a minuten Bollinnehav: Valencia 52% Roma 48%

1:a halvleken är över. Valencia leder med 2-0.

ANDRA HALVLEK:

45:e minuten Rosi, Heinze, Lobont UT - Cicinho, Cassetti, Stekelenburg IN!
52:a minuten STOLPE - Bojan - !
54:e minuten Gult kort till Cassetti och Soldado.
62:a minuten Burdisso, Angel, Totti, Borriello UT - Taddei, Caprari, Okaka, Antei IN!
67:e minuten Viviani UT - Simplicio IN!
83:e minuten 3-0 till Valencia (Alcacer)

2:a halvleken är över. Valencia vann med 3-0!

TROFEU TARONJA (THE ORANGE TROPHY) VINNARE 2011: Valencia CF.

Summa summarum: Det blev en pinsam förlust för Roma på Estadio Mestalla - precis som för fem år sedan.. Vet dock inte vad som är värst - Vivianis självmål i den 21:a minuten eller det hemska spelet Roma bjöd på i första halvlek?! Nä nu orkar jag inte tänka på den hemska matchen längre men jag hoppas från djupet av mitt hjärta att mina gulröda grabbar skärper sig i Europa League den 18:e augusti! FORZA ROMA!

INLÄGGET GÅR EJ ATT KOMMENTERA


Kommentarer

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback