MARADONAS ÖNSKAN ..

Hejar du på Napoli? Eller befinner du dig i Neapel den 30:e oktober?! Då kanske du har lust att se Maradonas comeback på Napolis arena! Den argentinska legenden fyller faktiskt 50 år den 30:e oktober och vill fira sin födelsedag genom att spela en sista match på Stadio San Paolo. Azzurris president sägs vara redo att ta emot honom när som helst men hur detta kommer att sluta återstår fortfarande att se..

.. Argentina- Spanien slutade 4-1.(Messi, Higuain, Tevez, Aguero stod för de argentinska målen medans Llorente var mannen som gav spanjorerna ett litet tröstmål). Men visst hade det varit roligare om de fått spela med en jabulani och åskådarna på läktaren blåst för fullt i vars en vuvuzela?! Trodde aldrig att jag skulle säga detta, men jag saknar faktiskt VM! Gör inte ni det?!

Kommentarer
Postat av: Osito

Maradona-matchen lär bli sevärd, till och med uppvärmningen kommer att bli sevärd;) Bara jag som hoppas att han kör tricket med vattenflaskan?!



Vad tycker damen om Aguero?

2010-09-08 @ 00:18:32
Postat av: Anonym

Jo jag saknar också VM!

2010-09-08 @ 17:49:23
Postat av: DAJE ROMA ;

- nej jag hoppas han gör en ny "guds hand" hahahaha! aguero är ju fantastisk, diggade honom extra mycket när han nätade in ett mål mot inter ;)



- kul att jag inte är ensam då!

2010-09-08 @ 19:04:00
Postat av: Osito

Hahahahahaha, en till guds hand med andra handen vore faktiskt lite komiskt;) Henry lär ju inte direkt bli ledsen i så fall:D

2010-09-08 @ 20:00:48
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha och glöm inte hernandez heller ;)

2010-09-08 @ 21:15:00

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback