Scandalo a Brescia



Jag vet inte vart jag ska börja, jag vet inte vad jag ska säga och jag vet verkligen inte varför jag försöker skriva ihop ett inlägg när skärmen blir suddigare och suddigare för varje sekund som går. Det känns.. Känns som om jag precis blivit överkörd, känns som om jag blivit släpad med full fart efter bilen för att dränka motorvägen med mitt blod och visa hela världen om vilken barbarisk metod jag varit med om. Känner mig så svag varenda gång jag fäller tårar när Roma förlorar, men jag kan inte hjälpa det, kan inte låta bli att dränka mig i sorg och undra vilken del av mitt hjärta jag kommer ta farväl utav för mitt hjärta orkar inte mer. Den orkar inte med fler förluster. Den orkar inte med fler domarskandaler och eländiga matcher. Den orkar inte se min morfar och bli påmind om att han dog innan vi hann se en match på Olimpico tillsammans. 

Har försökt hålla igång optimismen, har försökt att tänka positivt ända sedan ligan startade -men hur skall jag ens våga kolla på lördagens match? Hur skall jag sluta tänka på kvällens match och sluta lipa varenda gång jag ser Julio Sergio? Varenda gång jag ser Mexés? Varför händer allting oss? Varför är det vi som alltid får lida så fruktansvärt mycket? Ska jag fortsätta slå huvudet i väggen? Ska jag skylla allting på Mister? Ska detta aldrig få ett slut? Jag orkar inte mer. Orkar inte ens engagera mig överhuvudtaget. Orkar inte be till Gud om bättre tider. Orkar inte läsa, höra, se något mer. Orkar inte med fotbollen, orkar inte med den jävla sporten. Kan lika gärna lägga den på hyllan för jag ger upp. För första gången i mitt liv ger jag upp om den jävla scudetton som jag kommer smälta sönder så fort jag får syn på den. Jag hatar den. Jag hatar den så fruktansvärt mycket. Jag hatar allt just nu. Ska inte kolla på tabellen, ska inte kolla på resultaten av kvällens matcher -utan jag ska lägga mig gråtandes, jag ska lägga mig gråtandes och hoppas på en Riise från start när jag vaknar upp. Godnatt. God-jävla-natt vem ni nu än är som läser den här jävla patetiska bloggen..

Kommentarer
Postat av: Osito

Fy fan:'( Julio Sergio, världens mest underskattade keeper?

2010-09-22 @ 23:57:43
Postat av: DAJE ROMA ;

- julio sergio uno di noi..

2010-09-23 @ 00:49:20
Postat av: Anonym

Kom igen, det är bara 4:e omgången men jag vet hur det känns. De kommer igen

2010-09-23 @ 08:10:59
URL: http://donsueco.blogg.se/
Postat av: A

Russo e un pezzo de merda

2010-09-23 @ 10:49:15
Postat av: Marcus Å

Jag missade tyvärr matchen. När är nästa?

2010-09-23 @ 13:32:57
URL: http://slipsens.se
Postat av: DAJE ROMA

- e' uno scandalo! mai vista una cosa del genere..

2010-09-23 @ 13:44:00
Postat av: Vaha

Jag sparkar inte på folk som ligger ner. Er förra säsongsinledning var ochså förjävlig men sedan hade ni en riktigt bra period och var till och med nära scudetton. Det kan bara bli bättre från och med nu.

2010-09-23 @ 13:45:21
URL: http://vaha.blogg.se/
Postat av: Osito

Jag måste bara fråga en sak, har straffområdet blivit längre?

2010-09-23 @ 19:42:13
Postat av: DAJE ROMA ;

- du menar .. att vi skulle fått minst tre straffar. Trodde inte någon kunde vara värre än Rizzoli och Moreno men Russo bevisade en hel del igår. Önskar att jag kunde få se honom öga mot öga!

2010-09-23 @ 20:25:13
Postat av: Daniel

The world ain't all sunshine and rainbows. It's a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done! Now if you know what you're worth then go out and get what you're worth. But ya gotta be willing to take the hits, and not pointing fingers saying you ain't where you wanna be because of him, or her, or anybody! Cowards do that and that ain't you! <3

2010-09-23 @ 21:40:22
Postat av: DAJE ROMA ;

- rocky balboa <3

2010-09-23 @ 21:41:08
Postat av: Daniel

You're better than that! I'm always gonna love you no matter what. No matter what happens

2010-09-23 @ 21:52:17
Postat av: My

Gillar din blogg! Allt väl? :)

2010-09-24 @ 07:59:10
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Anonym

var inte så ledsen bella! :)

2010-09-24 @ 19:45:47
URL: http://donsueco.blogg.se/
Postat av: Lanah

Hoppas allt är bra med dig, trots allt det där.

2010-09-24 @ 23:04:15
URL: http://lanahs.blogg.se/
Postat av: Marco Aurelio

FORZA ROMA, grandi il tuo blog!

2010-09-25 @ 15:58:46
URL: http://mainessunocomenoi.blog.tiscali.it/
Postat av: simone

Jag läser din blogg, håller tummarna för dem!

2010-09-25 @ 16:43:32
URL: http://fattybom.se
Postat av: Anonym

gillar din blogg allt väl hahahaha va e d för cp fråga klart hon inte mår bra när hon skriver sånt inlägg!! kom igen dags att uppdatera bloggen bella

2010-09-25 @ 17:18:42
Postat av: Anonym

din blogg e inte patetisk den e bäst forza roma

2010-09-25 @ 17:21:25
Postat av: Anders

Lycka till med matchen ikväll söt! REAL spelar oxå ikväll så vi får båda hoppas det går bra för våra lag :) <3



puss

2010-09-25 @ 17:47:42
Postat av: Anonym

De spelar bra, dina killar. Totti ser stark ut.

Det här löser sig, trots den dåliga starten.

Jag vallfärdar ner dit nästa helg. Allt för dig liksom ;)

2010-09-25 @ 21:37:23

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback