MFF - HIF

Har till min stora förvåning precis märkt att jag inte nämnt Allsvenskan en enda gång i bloggen. Men det är väl ganska förståetligt med tanke på att det inte går så bra för AIK just nu?! Fråga mig inte vad som hänt Gnaget men eftersom min pappa är HIF:are så ser jag hellre HIF som mästare än vidriga MFF. Med lika mycket poäng i tabellen lär det bli spännande att följa kampen om guldet, eller vad säger ni? Trelleborg som jag vanligtvis alltid brukar se långt nere i tabellen ligger chockande nog under Kalmar -och DIF har ju bara ett poäng mer än Göteborg och det är ju lite märkligt! Nu hoppas jag verkligen att min hemstad vinner över Malmö på onsdag (så min fader blir riktigt glad) och att AIK klarar av häcken nu på lördag! FORZA ROMA! Ja, vad hade ni annars förväntat er?

Kommentarer
Postat av: Osito

Lite synd att inte Österlen har någon klubb i allsvenskan:/ Inte för att jag diggar svensk fotboll men ändå jag har aldrig gillat Djurgården eller MIF! Fatta grymt om någon riktigt liten ort hade ett lag i Allsvenskan;)

2010-09-14 @ 00:25:39
Postat av: Daniel

SM-Guld 2011 ;) Även bönderna kan lira boll...

2010-09-14 @ 05:43:44
Postat av: Anders

oh I hate allsvenskan! :D I hate it så det är bra du inte skriver om det så mycket :) det gillar vi



men jag hoppas på vinst för din hemstad över malmö iallfall!! :D Forza helsingborg! :P



Puss puss



2010-09-14 @ 15:13:47
Postat av: Ylli

Vidriga MFF? Sen när fick du sympatier för äckliga hif? Forza Lazio!

2010-09-15 @ 01:37:44

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback