LAZIO MERDA!

SÅ UNDERBART MED STORA FETA VERSALER ATT MILAN SPELADE OAVGJORT HEMMA MOT CATANIA! Förstår ni hur glad jag blir när jag läser sådant? Såg tyvärr inte matchen, men fick mig ett gott skratt när jag läste att Catania tog ledningen via Capuano i första halvlek. Hela världen trodde som vanligt att Zlatan skulle kvittera och visa vilken fantastisk spelare han är men Inzaghi lyckades stjäla showen. Lazio lyckades däremot vinna över Fiorentina och jag förstår verkligen inte vad det är som pågår med de lila spelarna just nu. Vad är det som händer egentligen? Visst har spelet bara börjat och Roma har inte lyckats vinna någon match de heller men min känsla säger mig att viloerna kommer bli en stor flopp iår. Är det någon som vågar säga emot mig? Fiorentina tog ledningen via serben Ljajic som nätade in straffen Cerci hade fixat men Ledesma var mannen som kvitterade i slutminuterna av första halvlek. Kozák var dock örnen som gjorde alla laziali mer än nöjda på Stadio Artemio Franchi där Batigol en gång i tiden spelade. Imorgon är det i alla fall dags för Roma- Bologna och hörde jag tre poäng? AVANTI ROMA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag gillar Pippo. Man kan ha synpunkter på hans dåliga balans i straffområdet, och tro mig, jag har haft det, men han är en sån jäkla sniper.

Jag har sagt att Inter inte vinner i år, och står fast vi det trots att samtliga potentiella utmanare (Lazio är inte en av dem) har börjat knackigt (at best).

Du hörde tre poäng. Såklart!

2010-09-18 @ 23:17:47
Postat av: A

Che vinca o che perda la Lazio è una merda!!! Per questo cantiamo Roma ti amo e ti sosteniamo...

2010-09-18 @ 23:20:41
Postat av: Osito

En vinst imorgon skulle sitta riktigt fint! Vinner vi ligan så skulle det kännas så sjukt bra för då skulle folk kanske erkänna "Il Capitanos" storhet?



Milan kryssade och alla stönar efter zlatan&co, haha!

2010-09-19 @ 00:48:32
Postat av: DAJE ROMA ;

- hahaha inzaghi ska få en oscar av mig innan han dör :D och jag står fast vid att roma kommer vinna scudetton den här gången så jag hoppas du blir en romanista så vi kan bli bästisar, hihihi, hahaha!



- SEMPRE LAZIO MERDA ADI !



- dude, jag säger tre poäng imorgon! sedan ska folk få kyssa il capitanos fötter och be om förlåtelse för alla onda ord de sagt -så de så! haha i know, liksom VEM FAN ÄR ZZZZZZLATAN?

2010-09-19 @ 01:41:08
Postat av: Osito

Är ni med allihoppa? sjunger Who the f*ck is ibra? Grazie Roma!!



P.S. Tack, du gjorde mig rörd Hoda:)

2010-09-19 @ 01:54:16
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha ellerhur, come on everybody WHO THE FUCK IS IBRA? Ibra? Who the fuck is that shitty player he cant even be a city player.. Kan bli en hit det hära .. hahaha! awh, du med osito, du är för snäll -uppskattar vartenda ord skall du veta :)

2010-09-19 @ 02:02:54
Postat av: Osito

Hahaha, du är för skön!

Hur slutar matchen imorn? Vilka nätar?

2010-09-19 @ 02:31:57
Postat av: Anders

jag har startat en blogg :)



kolla på http://santiagomunez.devote.se/



jag skriver lite om real, men jag har inte gjort nåt med designen o sånt.



ja santiagomunez är en karaktär ifrån filmerna GOAL om du sett dom, man får följa han i hans fotbollskarriär, och hans stora dröm är att spela i Real madrid.



2010-09-19 @ 09:39:09
URL: http://santiagomunez.devote.se/
Postat av: Marcus Å

Du är expert på Italienska ligan då va?

2010-09-19 @ 11:37:09
URL: http://slipsens.se
Postat av: Vaha

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2010-09-19 @ 16:53:34
URL: http://vaha.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- osito, jadu.. vi såg ju hur det gick idag /:



- anders, vad kul att du startat en blogg :) skall alldeles strax kolla in den!



- marcus, expert och expert.. jag har väl ganska bra koll bara :) hähä.



- vaha, du är lika pinsam som vanligt! juve merda!

2010-09-19 @ 17:54:03

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback