José Maria Gutiérrez Hernández

San Siro blev Hollywood när Zlatan fick sin presentation, men var jag den enda som trodde att den rullades ut för Inzaghi? Nej, jag vill inte gå er på nerverna nu, men är det bara jag som undrar när Inzaghi skall kamma hem sin efterlängtade oscar? Zlatans presentation var inget att skryta om så jag förstår inte varför folk envisas med att det var en grym entré? Har ni liksom hört talas om José Maria Gutiérrez Hernández? Han är faktiskt en av de få Real Madrid-spelare som förtjänar respekt.. och med tanke på den magiska entrén han fick i Turkiet så är det bannemig på tiden att han får den respekt han förtjänar. Kolla på videon och njut. Kolla hur publiken skriker efter honom, kolla hur publiken längtar efter honom -och det mäktigaste av allt, bara kolla hur han tystnar publiken. Är inte det här magiskt så vet jag inte vad magi är längre!


Helt stört, det är nästan så att man borde se Guti i Turkiet nu!

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag finner inga ord att beskriva Guti med, jag blev hemskt besviken när han lämnade Real, han har gjort så oherhört mycket för REAL.



Han hamna mycket på bänken dom sista åren men när Real låg under eller spelade dåligt så satte dom in Guti så ändrades nästan match bilden direkt.



Guti kunde betyda vinst eller förlust i en match så viktigt var han enligt mig, enligt mig så var han i klass med RAUL.



Han kommer jag sakna nåt oherhört :( det blir en tung plats att fylla för dom som tar över.



han var nog och är nog en av dom mest älskade spelarna av Fansen i Madrid för han gav verkligen allt på plan i varje match och det såg man.



te extrano Guti...

2010-09-02 @ 09:24:44
Postat av: Anonym

Var hittar du allt?

2010-09-02 @ 15:53:54
Postat av: youssif

http://www.youtube.com/watch?v=bfEyCyOtZd8

2010-09-02 @ 17:32:02

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback