HUMOR



Hahaha! Kan seriöst inte sluta skratta åt dessa två bilder. Hahaha! Är de inte gulliga?! Hade förresten världens sjukaste dröm i natt. Drömde att jag skulle träna med Roma (fråga mig inte varför) så skulle vi springa 20 km och under tiden var det en man som körde efter oss med hamburgare för vi skulle äta det under tiden vi sprang eftersom det var "Hamburgartävlingen". Alltså näe jag finner seriöst inga ord. Hahaha, varför drömmer man sådant? Varför? En gång drömde jag till och med att jag var Ranieris dotter så blev jag kär i Ménez men Rosella Sensi förbjöd oss att träffa varandra för det skulle bara förstöra honom. Hahaha orkar inte att hon förstör mina drömmar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oroa dig inte. Sensi är snart borta så fort det kommer en ny permanent ägare :)

2010-09-22 @ 15:49:12
URL: http://donsueco.blogg.se/
Postat av: A

c'e poco da ridere,andiamo male,non abbiamo vinto ancora una partita! :(

2010-09-22 @ 16:22:25
Postat av: DAJE ROMA ;

- adi, adesso andiamo a vincere a brescia ;)



- haha nej sensi kommer vi inte bli av med så lätt men vi får se vad som händer snart!

2010-09-22 @ 16:59:47
Postat av: A

speriamo di vincere se no siamo messi propio male1 Ciao H.M. :)

2010-09-22 @ 17:48:13

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback