Francesco è un campione, non un peso per Ranieri ..

Månen skiner, allting rullar på och jag har precis käkat tårta och firat Tottis födelsedag. Låter kanske lite löjligt, men det är faktiskt tradition att göra det på er pupones födelsedag. Sitter just nu och får in min dagliga romados och börjar smått inse hur mycket jag saknar Taddei som fortfarande är ett frågetecken inför helgens match mot Napoli. Jag ser verkligen inte fram emot Cavani och company men efter de tre efterlängtade poängen Roma fick smaka på mot Inter så är det ingen tvekan om att självförtroendet ligger på topp just nu.

Men istället för att fokusera oss på bönderna så är det faktiskt Cluj som står näst på tur. Vi alla minns förlusten mot rumänerna under Spallettis tid men nu är det Ranieris tid att skina som aldrig förr! Truppen som mister tagit ut saknar Julio Sergio, Taddei och Okaka men om startelvan kommer att se ut återstår fortfarande att se. Lobont som däremot höll sin första nolla i romatröjan i lördags var hetare än någonsin så det råder givetvis inget tvivel på att han kommer få starta imorgon.

Ajax som möter Milan samtidigt hyser fortfarande stor chärlek till Zlatan och är det bara jag som hoppas på att holländarna ska ge italienarna en tuff match? Chelsea som saknar Lampard kommer att få möta Marseille och Manchester United som möter ligaledarna Valencia på onsdag petar Rooney och saknar walesiska Giggs. Blir det en ny galen omgång av Champions League måntro? -Ingen aning, men jag blir mätt och belåten om Roma har lekstuga mot Cluj. DAJE ROMA DAJE!

Kommentarer
Postat av: Osito

Fan vad jag kommer att sakna Julio "Världens bästa tredje keeper" Sergio:(



Förövrigt så borde han få chansen i landslaget.

2010-09-27 @ 22:28:43
Postat av: DAJE ROMA ;

- du är inte den enda som saknar honom och vänta nu, världens bästa tredje keeper? nu får du allt förklara hörru!



- ja nu när dunga inte är med i bilden längre så tror jag definitivt att menezes fått upp ögonen på romas superman!

2010-09-27 @ 22:41:35
Postat av: Daniel

Yes, Doni på väg in i landslaget. Kunde inte bli lyckligare !

2010-09-27 @ 23:00:13
URL: http://danielgreen.blogg.se/
Postat av: Anders

Önskar jag kunde äta tårta med dig! vill du spara lite åt mig! frys in då eller nåt ;)



nu skall ja sova



jag hoppas ajax sänker MILAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ner med zlatan! ner med milan! :)))



puss puss goding.



I miss you

2010-09-27 @ 23:49:20
Postat av: Osito

Jag menar givetvis före detta tredjekeeper;)



Han är den mest underskattade målvakten som finns!

2010-09-28 @ 00:22:02
Postat av: Marcus Å

När är nästa match?

2010-09-28 @ 08:06:01
URL: http://slipsens.se
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha daniel, hate to disappoint u men superman är julio segio inte doni som ingen vill ha!



- ellerhur hoppas ajax vinner, håller alla tummar och tår för dem ikväll :) hähä!



- sant, men han kommer bli större än vad han är very soon :) och nästa match är ehm, idag? 20:45 mot Cluj!

2010-09-28 @ 10:01:45
Postat av: Anonym

Fira Tottis födelsedag, jag dööör av skratt hahaha. Totti - större än Roma.

2010-09-28 @ 11:47:24
URL: http://vaha.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- jag firar romas och batigols födelsedag också :) haha!

2010-09-28 @ 12:38:18
Postat av: liindblaads

gött snack (Y)



planer för ikv ?

2010-09-28 @ 19:31:49
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- alltid gött snack hörru! ikväll spelar roma så jag ska kolla på dem såklart :)

2010-09-28 @ 20:31:34

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback