BOLT ÄR EN GULRÖD SPELARE!

Trots att calciomercato bommat igen sina dörrar fortsätter flera rykten att härja runt på nätet. Inter vill tydligen hämnas på Milan genom att göra Kaka en svartblå spelare och hur komiskt det än låter så tror jag inte att jag är den enda som tycker att brasilianaren aldrig borde ha lämnat Italien. Uttråkad som jag var kände jag mig tvungen att hitta på ett löjligare rykte vilket resulterade i att jag berättade för alla mina vänner att Bolt lagt sin gamla karriär på hyllan för att bli en gulröd spelare i den eviga staden! Alla blev givetvis chockade men blev såsmåningom lättade då jag berättade att Bolt kände sig redo för nya utmaningar då han tidigare iår blivit besegrad av Gay. Självklart passade jag även på att berätta att han i skrivande stund var på väg till Italiens huvudstad för att skriva på romakontraktet och visa världen vilken fantastisk back han är -och chockad blev jag när alla gick på det! Efter en timmes fnittrande kunde jag dock inte låta bli att berätta den bittra sanningen.. Och, Tja -vissa tog det bättre än andra! Ni, mina bloggläsare, måste däremot hålla med om att det var en genialisk idé. Prade?! Läser du min blogg så vet du precis vad du ska göra! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Anders

ja det va en genialisk idé så klart men jag gick aldrig riktigt på det, för jag vet att en klubb som roma är smartare än så, dom tar inte in vem som helst i klubben, det skulle vara som att säga att roger federer lagt tennisracket på hyllan och skrivit på för real madrid.

klubbar är smartare än så men det va en bra idé.



Jag tycker dock det va bra att Kaka lämnade italien, han är dock skadad nu men han gör mycket bra på plan och med en frisk kaka så kan real vinna la liga.



The end



2010-09-09 @ 15:58:07
Postat av: Osito

Hahahaha, klockrent:D



Sen kanske vi kan skaffa oss Shaq O'neil på topp också?;)

2010-09-09 @ 16:24:49
Postat av: DAJE ROMA ;

- hahaha anders, ljug inte du gick visst på det! jag sa att du skulle kolla på eurosport om en timme och du sa att du skulle göra det :) hahaha! nej men alla andra blev hysteriska och gick på det! italienarna ville till och med att jag skulle länka vart jag läst nyheten så det var lite kul!



- hahaha visst var det osito :D haha nej shaq hade funkat bäst som back han med, för då hade han skrämt upp alla motståndare! haha kan se det framför mig :)

2010-09-09 @ 16:58:41
Postat av: Daniel

"jag berättade för alla mina vänner " tack för den.

2010-09-09 @ 19:07:16
Postat av: Osito

Hahahaha, Shaq hade varit en bra reserv för våra tre musketörer i backlinjen;)

2010-09-09 @ 19:13:26
Postat av: Sebastian

Hahahaha :D

2010-09-10 @ 21:16:36

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback