Jag är lite rädd för Genoa.

Den italienska klubben som vunnit Serie A 9 gånger skrämmer skiten ur mig för ärlig talat så tror jag fortfarande att de kommer vara en av de klubbar som kommer överraska stort iår. Trots att de ligger bättre till i tabellen och har tre poäng mer än Roma så tror jag ändå inte att tre poäng kommer vara svåra att kamma hem.

Ménez kommer vara nyckelspelaren i Ranieris trupp och De rossi som redan börjar känna sig lite bättre kommer förmodligen få vila inför Champions League-matchen nästa vecka. Vucinic kommer däremot lysa med sin frånvaro och låta Borriello och Totti få börja från start vilket är riktigt underbart eftersom jag fortfarande väntar på Tottimålet som egentligen skulle ha kommit för flera veckor sedan. Frågar ni mig så är det på tiden att han firar sitt första måljubel mitt framför Luca Tonis ögon på Olimpico!

Milan spelar lite tidigare mot Chievo samma dag och eftersom de flygande åsnorna straffade Napoli för tre omgångar sedan så kan allting hända. Visst hade det varit underbart om Zlatan fick smaka på sin andra förlust i veckan för att sedan låta Chievo gå om Milan i tabellen? Det hade jag kallat humor på hög nivå.

Vi får även hålla alla tummar och tår för Bari som möter Lazio på söndagskvällen eftersom det är nog på tiden att Serie A-tabellen korrigeras. Självklart håller ni med eftersom jag hoppas att det inte är några laziali som läser min blogg.

FORZA ROMA. LAZIO MERDA.

Kommentarer
Postat av: A

Fuck all Serbs

2010-10-13 @ 14:41:06
Postat av: Kabab

SLuta hata zlatan så mycket hahaha :P han e bäst :D! (Hejar på milan) o ja såklart jag trodde sverige skulle vinna snälla man bor här man e född här man e uppvuxen här i sverige såklart man har hjärta för det svenska landslaget!

2010-10-13 @ 15:42:38
URL: http://kababmannen.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- amen sluta! jag föddes också här betyder det att jag ska börja lyssna på carola nu också? come on dags att inse att han inte är så bra som folk påstår!

2010-10-13 @ 15:47:09
Postat av: Kabab

Du har rätt i det du säger men man blir ju såklart glad när sverige vinner för om sverige vinner och kvalar = mer fotbolls känsla i sverige! De lägger upp storbilds tvn i göteborg och stockholm visar alla matcher i em och alla går dit o kollar helt glada ute och har fotbolls feber. VM hade också vart så om sverige hade lyckats kvala :P så nu kanske du fattar varför jag hejar på sverige :D. Plus en iranie i landslaget ju Behrang safari <3. Zlatan är bra snälla han är bättre än de flesta anfallarna i världen. han är lätt top 10.

2010-10-13 @ 15:47:32
URL: http://kababmannen.blogg.se/
Postat av: Stylelight

Vad roligt med en fotbollsblogg! :)

2010-10-13 @ 15:51:19
URL: http://stylelight.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- men hjärtat lilla, topp tio? kanske hundra!

2010-10-13 @ 15:51:25
Postat av: Kabab

Föressten glömde säga :) fin blogg du har faktist gillar designen

2010-10-13 @ 15:51:33
URL: http://kababmannen.blogg.se/
Postat av: Kabab

Komigen han är värd top 10! O är inte liten hahaha :P



Ska jag ranka mina top 10 så kommer du se att han platsar in bland de namnen.



Eto

Drogba

Torres

Ibrahimovic

Villa

Milito

Rooney(inte i form nu men när han är vilken spelare han är!)

Messi

Ronaldo(om man nu ska räkna han som anfallare)

Klose



Du måste hålla med mig att dessa spelare är i princip de bästa anfallarna i världen idag.

2010-10-13 @ 15:56:19
URL: http://kababmannen.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- hahaha torres? vilket skämt! rooney är ute på hal is och ibrahimovic skall inte ens vara med. förstår däremot inte hur du har glömt totti.. hallå?!

2010-10-13 @ 15:59:39
Postat av: Kabab

Jag tänkte ta med totti sen så tänkte jag gills han verkligen som anfallare. han är ju mer än attackerande mittfältare ... kanske borde fråga dig du e ju proffset.

2010-10-13 @ 16:04:04
URL: http://kababmannen.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- attackerande mittfältare eller anfallare, spelar ingen roll -TOTTI ÄR ALLTID MED I LISTAN ÖVER VÄRLDENS BÄSTA FOTBOLLSSPELARE! PUNKT SLUT.

2010-10-13 @ 16:07:25
Postat av: Kabab

OKEJ då vi byter ut Rooney mot Totti då :) du behöver inte skrika.

2010-10-13 @ 16:12:14
URL: http://kababmannen.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- hahaha nej vi låter honom toppa listan :)!

2010-10-13 @ 16:14:33
Postat av: Anonym

Hahaha, komma in på den här bloggen och lista top tio-spelare och inte ha med Totti - då blir det ofrånkomligen ett högt tonläge :p

Annars ganska många rätt på listan, men Ronaldo, Ibra, Klose kanske skulle kunna bytas ut - förslagsvis mot exempelvis Totti, Vucinic och Menez ;)

2010-10-13 @ 18:11:50
Postat av: DAJE ROMA ;

- hahahaha I LOVE U!

2010-10-13 @ 18:51:47
Postat av: Johanna

Haha så enormt mycket underhållning !

2010-10-13 @ 20:58:49
URL: http://johannaaolsen.blogg.se/
Postat av: Chelsea bloggen!

Nice blogg! :D

Postat av: Fakta

Genoa har vunnit Serie A 9 gånger..?

2010-10-13 @ 23:34:25
Postat av: Jiuhb

Genoa har vunnit italienska ligan nio gånger. Visserligen är det inte samma format idag på ligan som det var då, men de räknas fortfarande.



Menez kommer aldrig att vara en nyckelspelare om han fortsätter att bränna målchanser som bara han kan och inte lyckas hålla en jämnare nivå.

När han är på sin topp är han fantastisk, precis som Mirko, men mellan topparna är han inte mycket att ha tyvärr.

2010-10-13 @ 23:39:20
URL: http://---
Postat av: DAJE ROMA ;

- ni har alldeles rätt fakta och jiuhb! ber så mycket om ursäkt för det lilla felet, men dum som jag är så var det chievo jag tänkte på. aja nu är felet rättat och angående menez, han kommer spela stor roll på lördag och förhoppningsvis nätar han sitt första mål precis som totti så han kan göra både dig och mig glada!

2010-10-14 @ 09:41:01

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback