Convocati per Roma-Basilea: assenti De Rossi, Menez e Vucinic.

TRUPPEN:
1 BOGDAN LOBONT
2 CICERO JOAO DE CESARE (CICINHO)
3 PAOLO CASTELLINI
4 JUAN SILVEIRA DOS SANTOS
5 PHILIPPE MEXES
7 DAVID MARCELO CORTES PIZARRO
10 FRANCESCO TOTTI
11 RODRIGO FERRANTE TADDEI
17 JOHN ARNE RIISE
19 JULIO CESAR BAPTISTA
20 SIMONE PERROTTA
22 MARCO BORRIELLO
23 LEANDRO GRECO
29 NICOLAS ANDRES BURDISSO
30 SIMPLICIO FABIO HENRIQUE
32 DONIEBER ALEXANDER MARANGON (DONI)
33 MATTEO BRIGHI
77 MARCO CASSETTI
87 ALEANDRO ROSI
89 OKAKA CHUKA STEFANO

De troliga startelvorna:
ROMA:
Lobont; Cassetti, Juan, N.Burdisso,
Riise; Pizarro, Taddei, Brighi, Perrotta;
Totti, Borriello.

BASEL: Costanzo; Inkoom, Abraham, Cagdas,

Safari; Shaqiri, Huggel, Yapi, Stocker;

Streller, Frei.

 

Senaste gången Roma spelade mot Basel var i förra säsongens Europa League. Sorgligt nog vann Basel med 2-0 på deras hemmaplan men Roma vann det andra mötet med 2-1. Totti och Vucinic var männen som stod stod bakom målen men eftersom Vucinic inte kommer  närvara i morgondagens spel så hoppas man givetvis på att Totti spelar minst lika bra som han gjorde i helgen mot Genoa. De rossi och Menez är inte med i truppen men det är inte Adriano heller. Dagens bästa nyhet är dock att Julio Sergio kan vara tillbaks nästa vecka och jag kan slå vad om att jag inte är den enda som ler just nu. Om ni vill se dagens konferans med mister och Burdisso så är det bara att klicka här! DAJE ROMA DAJE!


Kommentarer
Postat av: Kabab

Tror basel vinner tyvärr han där Behrang Safari är ingen o skoja med

2010-10-18 @ 22:17:10
URL: http://kababmannen.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- hur kan du tro att basel kommer vinna? U SHOULD APOLOGIZE!

2010-10-18 @ 22:23:08
Postat av: Kabab

Jag tror inte jag hoppas att basel vinner bara för :) om det finns en Iransk spelare i något lag måste jag stödja de och Behrang Safari är iranie så :D dododod basel ! Hjärtat säger Basel, Hjärnan säger roma(De är i bra form nu inget lag man kan skämta med allt som saknas är att totti blir lite mer aktiv)

2010-10-18 @ 22:26:35
URL: http://kababmannen.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- jaha så det krävs en iranie i laget för att du ska bli kär? haha lägg av, du sa ju själv att du såg roma i helgen och då var fan totti mer än aktiv! nu krävs bara ett mål för att tystna dig och alla haters!

2010-10-18 @ 22:34:14
Postat av: Ayse

Du är ju riktigt sööt :D

2010-10-18 @ 22:36:10
URL: http://aysess.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha nej det är jag inte men tack ska du ha!

2010-10-18 @ 22:36:47
Postat av: Kabab

Ja en iranie är allt som krävs o jag faller hahaha :P



Skämt åt sido eller kanske inte var nått skämt men ändå. Tycker vucinic har spelat bättre än totti so far this season men totti är inget o skämta om han hade ju sin bästa säsong nånsin förra året med hela 25 mål!

2010-10-18 @ 22:37:42
URL: http://kababmannen.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- vucinic spelat bättre än totti den här säsongen? jag hoppas du skämtar! kanske i landslaget där han imponerat som fan men absolut inte i as roma, visst frälste han oss mot inter i slutminuterna men totti har spelat mycket bättre än montenegrinen som började säsongen tarvligt!

2010-10-18 @ 22:41:31
Postat av: Ayse

Joo verkligen, du är riktigt fin för fan! Är du chilenare?

2010-10-18 @ 22:42:15
URL: http://aysess.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha chilenare? nej nej inte ens i närheten hjärtat!

2010-10-18 @ 22:43:25
Postat av: Kabab

Jag borde introducera dig till min vän som älskar totti och tror hon är totti :p

2010-10-18 @ 22:43:50
URL: http://kababmannen.blogg.se/
Postat av: Kabab

Jag borde introducera dig till min vän som älskar totti och tror hon är totti :p

2010-10-18 @ 22:43:53
URL: http://kababmannen.blogg.se/
Postat av: DAJE ROMA ;

- hahaha ja du kanske borde göra det!

2010-10-18 @ 22:45:23

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback