Vad händer den 11:e september?!

Bologna gjorde precis min kväll när deras målvakt Viviano visade sina och stolparnas superkrafter mot ormarna i Inter. Varken Eto'o eller Sneijder fick till ett mål men Bologna var fenomenala på att rensa men även på att få Walter Samuel att blöda när han istället för att nicka på bollen nickar på en herre vid namn Di Vaio. Benitez var säker på tre poäng och Milito var mannen som skulle tystna kritikerna men trots de sex långa tilläggsminuterna blev det lyckligtvis bara ett poäng på Stadio Renato Dall'Ara. Matchen var inte enbart fartfylld utan även njutningsrik!

Om 24 timmar stänger calciomercaton och rubrikerna fortsätter att skapa stor hetta världen runt. Borriello som för bara några timmar sedan var nära Juventus sägs vara nära Roma -och Robinho som Milan länge varit ute efter kan joina Zlatans nya lag inom de närmaste timmarna! Okaka som länge ryktats vara på väg bort från de gulröda färgerna stannar i Rom och hur det blir med Cicinho och Baptista är fortfarande oklart -men precis som jag skrivit tidigare så kan jag garantera er att odjuret Bapi kommer att stanna i klubben!

Greco kan däremot hamna i Padova på lån och Barusso har sedan flera veckor tillbaka varit nära Livorno. Brighi stannar som sagt i Roma och Romas nästa match är INTE den 12:e september utan den 11:e september på Pizarros födelsedag! Grabbarna kommer givetvis ge chilenaren den bästa födelsedagen genom att kamma hem tre fina poäng på bortaplan. DAJE ROMA DAJE!

Kommentarer
Postat av: Osito

Helt rätt att behålla Brighi, man vet vad man får när man slänger in honom. Riktigt skönt att Bologna snodde poäng från Inter! Grattis Pizarro i förskott:)

2010-08-31 @ 01:12:42
Postat av: Anonym

Har du koll på alla lag och spelare i serie A eller?

2010-08-31 @ 01:15:15
Postat av: DAJE ROMA ;

- så sant så sant osito, haha ja det kan man helt enkelt säga! Bologna räddade kvällen! :)



- hahaha det är väl omöjligt att ha koll på allt och alla?!

2010-08-31 @ 18:41:03
Postat av: Sofiaaa

Hoda, jag fyller ju år då!



Saknar dig

2010-08-31 @ 18:52:03
Postat av: DAJE ROMA ;

- men sofia, det vet jag ju! ofta jag glömmer det?! MISS YOU!

2010-08-31 @ 19:25:57

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback