3 dagar kvar

- Massimo Gobbi som "var riktigt nära AS Roma" är numera en Parmaspelare och det kommer verkligen bli hur kul som helst att få se både Giovinco och Gobbi spela i samma klubb. Något som lär bli ännu roligare är Kevin-Prince Boateng i Milan.

- Behrami (som är varit det löjligaste namnet på Romas mercato) har sagt att han vill spela i Roma -och trots alla rykten som cirkluerat runt den forna lazialen så hoppas jag av hela mitt hjärta att han INTE hamnar i Roma! Ingen vill ha Behrami i Roma, INGEN!

- Tiden börjar rinna ut för Nicolás Burdisso och ska jag vara helt ärlig så börjar jag tveka riktigt stort! Hans lillebror och agent har länge visat optimisim men nu är till och med Chelsea med i leken när Inter fortsätter att dröja ut på tiden.

- Glöm inte bort Suppercoppa finalen som spelas om tre dagar! Rai Uno visar matchen så glöm inte bänka dig 20:45 och heja på Roma för annars är du inte välkommen till min blogg! FORZA ROMA!

Förresten; är det bara jag som är lite kluvad angående Özilaffären? Vad ska Mourinho med honom till? Manchester United var ju väldigt kvicka med att informera sina suppotrar att han var en av dem, men helt plötsligt öppnar spanjorerna plånboken och chockar oss alla?! Mourinho har verkligen reviderat de vita!

Kommentarer
Postat av: Anders

ok haha jag lovar hålla på ROMA för jag vill vara välkommen till din blogg haha :) Rai Uno visar matchen, jag har lite svårt för italienska kommentatorer, jag brukar stänga av ljudet när dom pladdrar på :P



Men jag skall nog titta

2010-08-18 @ 19:28:45
Postat av: anders

Welcome back Hoda glömde jag säga till bloggens värld..!!!



puss pussss

2010-08-18 @ 20:35:31
Postat av: Anonym

Barcasupporter dessutom...

Men vi har inte behov av honom ;)

Mourinho samlar på sig. Blir intressant att se om han lyckas lika väl som han brukar.

Jag är inte orolig. Det stora frågetecknet är givetvis hungern efter att spelarna de senaste åren har vunnit det mesta som går att vinna. Klass har vi så att det både räcker och blir över. (Även om vi har vissa svagheter bakåt).

2010-08-19 @ 21:06:24
Postat av: DAJE ROMA ;

- haha tack tack, räknar med att du såg matchen vid detta läge? ingen rättvisa, fyfan säger jag bara! så många tabbar.. så jävla sjuk match!



- haha ja, finns många barcasupportrar bland fotbollsstjärnorna ;) ja mourinho verkar aldrig ta paus men tror inte han kommer lyckas så guardiola har absolut ingenting att vara rädd över!

2010-08-22 @ 19:09:42

Kommentera gärna:

Men ingen reklam tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback